czwartek, 26 sierpnia 2010

Motylkowa kartka

ma już dom :)



Dzisiaj kilka minut po dwudziestej RANDOM.ORG wybrał dla niej właścicielkę.


.
.
.
.
.
.
.
.
Gratuluję :* VENA 7

Proszę o adres.

Dzisiaj króciutko - jeszcze kilka inspiracji z pięknej wyspy, a właściwie z jednego niebieskiego domku - przedszkola :)




Kilka świetnych rysunków z muru tego domku, no musiałam zrobić im zdjęcia :)






Mam nadzieję, że oglądając te rysunki tak samo się uśmiechacie jak ja, gdy je zobaczyłam.

Spokojnej nocy życzę :*

9 komentarzy:

  1. tak samo:) cudne to przedszkole:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Venie7 :)
    Budynek ma świetny błękitny kolorek, a rysuneczki są obłędne :))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny niebieski domek ;) Lubię błękit ;)
    Gratulacje dla Veny ;*

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwyciężczyni :)

    Cudne te rysuneczki,mój synek jest właśnie na etapie tworzenia takich dzieł ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie grafiti bardzo mi się podobają.
    Vena gratuluję szczęścia

    OdpowiedzUsuń
  6. motyl przepiękny, a przedszkole - cudo!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje!

    Niebieski domek i obrazki - cudne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdecznie dziękuję..Karteczka tak jak i wszystkie prace są wspaniałe .z ochotą oglądam .Pozdrawiam .Monika

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!