piątek, 2 lipca 2010

Pudło

Lubię robić albumy dla konkretnych osób, może bardziej niż kartki, ale czasami jest dodatkowe zadanie do zrealizowania. Tak właśnie było z tym zamówieniem.
Album w kwadracie 20x20cm, 10 kart, ja używam na bazy Beermat Top 1,6mm tak więc same karty + ozdoby 3D "zrobiły" mi album gruby na 7 cm.
Wszystko byłoby bez problemu, ale należało wykonać jeszcze pudełko do albumu, co ja piszę...pudło wymiar 22x25cm i głębokie na 8,5cm.

Po raz pierwszy własnoręcznie wykonałam tak wielkie pudełko, a potem było żal rozstać się z nim :)











A teraz zabieram się za dalsze pudełka duże i małe :)
Pozdrawiam tu zaglądaczy, buziaki dla pozostawiających ślad:*

25 komentarzy:

  1. Cudne pudło :) Bardzo lubię do Ciebie zaglądać :) pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow. Pudło z tektury... I ta organza w środku... No ślicznie to wygląda razem!
    Ja na okładki używam 1mm a w środku oklejam tekturę 0,5mm. Papiery zazwyczaj są grube i w zupełności to wystarczy. No i troszkę lżejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne pudełko Ci wyszło:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie Ci wyszło to pudło! Super też wygląda ta organza w środku :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezły wyczyn :) jeśli o rozmiar oczywiście chodzi :) A ozdóbki jak zwykle idealnie ze sobą zgrane!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam zaglądać do Ciebie i oglądać, podziwiać cuda, które tworzysz i ... marzyć, dumać, wzdychać..., że ja też kiedyś tak... ale kiedy? Hm... na razie będe tu zaglądac i sobie marzyć, a Ty twórz, a Ty rób.

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham Twoje prace!! sa po prostu cudowne! bardzo wysmakowane i eleganckie! pudelko jest cudne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezły ci wyszedł ten gigant :) szablon chyba musiałaś wykroić z bristolu ce :Do ? heheh

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne pudło.oj zdolne te dłonie...

    OdpowiedzUsuń
  10. Pudełko, a raczej pudło ;).
    Naprawdę podziwiam, ja skleiłam raptem jedno maleńkie.
    I wiem jedno - to nie na moją cierpliwość :P.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, jakie cudne. Jestem pełna podziwu. Brawa!!!!!!!!!!!!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Rewelacja :) Na takim dużym to wszystko widać, a u Ciebie idealnie - równiutko, skomponowane pięknie. Brawo :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojojoj! podziwiam! Przepięknie całość wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kamila i Tomek7 lipca 2010 11:35

    Witamy,

    Tak się składa, że to pudełko wraz z albumem trafiło w prezencie do nas :)

    Tak bardzo nam się spodobało, że chcieliśmy poszukać informacji o firmie, która takie piękne rzeczy wykonuje, ale nie spodziewaliśmy się, że to specjalne zamówienie dla nas.

    Nam także byłoby bardzo ciężko rozstać się z tym pudełkiem i dobrze, że nie musimy tego robić ;)

    Bardzo mocno dziękujemy za wykonaną pracę, przepiękny prezent.

    Gorąco pozdrawiamy,
    Kamila i Tomek

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne - nie sądziłam, że chocolatcaffee będzie pasowało do ślubnych tematów, a tu proszę
    Raz jeszcze PIĘKNE

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepieknie wykonane pudelko...Cudnie udalo Ci sie polaczyc monochromatyczne kolory w taka elegancka calosc... Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wcale nie dziwię się, że nie mogłaś się rozstać z tym CUDEM!!!:))

    OdpowiedzUsuń
  18. podziwiam i chylę czoła :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!