wtorek, 27 lipca 2010

Powoli

zaczynam wszystko układać. Pewien rozdział mojego życia muszę zamknąć, uporządkować. Trochę to potrwa.

Chciałam z tego miejsca podziękować wszystkim osobom, które były ze mną - myślą, modlitwą, które pozostawiły dobre słowo w komentarzach, na gg, mailach.

Szukając stosownego ubioru na uroczystości pogrzebowe wpadła mi w oko pewna skromna sukienka...



... oczywiście musiałam ją kupić ze względu na falbanki ;)
Będzie moją inspiracją, gdy braknie mi weny.

Mam pewne zaległości w scrapowym świecie; dawno nie odwiedzałam Wasze blogi, z pewnością wiele pięknych rzeczy stworzyłyście - mam nadzieję, że uda mi się wszystko nadrobić i zobaczyć.
Mnie też czasami udało się wygospodarować trochę wolnej chwili, aby "pomęczyć" papier. To taka mała zajawka pewnego albumu.



Pozdrawiam i życzę spokojnej nocy :*

34 komentarze:

  1. Album zapowiada sie wspaniale.. życie uporządkować musisz- łączymy się w modlitwie..pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wiem co przeżywasz, ja też jestem świeżo po pogrzebie, w prawdzie nie ojca, tylko teścia, ale każda śmierć zawsze w jakimś stopniu nas dotyka. Trzymaj się ciepło w tym trudnym okresie...pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem z Tobą... pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  4. ściskam! i życzę siły i nadziei!

    OdpowiedzUsuń
  5. ojciec jest już pewnie w tym lepszym świecie, ściskam mocno i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi przykro, przytulam mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Irenko, wiem co przeżywasz. Łączę się z Tobą i mocno przytulam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Irenko, niezmiernie mi przykro. Przytulam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo mi przykro... Ja też przytulam mocno...

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezmiernie mi przykro z powodu Twojej straty. Ściskam mocno.
    A albumik zapowiada się ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo mi przykro, łaczę się w modlitwie...
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. myślami jestem z Tobą ,bardzo mi przykro.
    cieszę się,że album ma pogodne kolory bo odpędza te smutne myśli.
    nie zapomnij się usmiechać do nieba,czasem tak jest łatwiej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Irenko, bardzo mi przykro. Wyrazy współczucia.
    Ściskam mocno i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. łączę się w bólu.... bądź silna...

    OdpowiedzUsuń
  15. :* Jesteś wspaniałą Niewiastą.

    Piękny album się zapowiada.

    OdpowiedzUsuń
  16. przykro mi bardzo ... ja tez mocno przytulam i zycze sily :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ściskam mocno i posyłam ciepłe myśli :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Czas goi raby - niech ten banał szybko się spełni :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Irenko jest mi strasznie przykro
    pamiętam strate babci bo to ja się nią opiekowałam i odczułam to mocno bardzo
    ale wiem że jej TAM już jest lepiej i spogląda na nas usmiechnięta jak była zawsze
    Trzymaj się !!

    OdpowiedzUsuń
  20. Irenko, straaaasznie mi przykro, nie wyobrażam sobie co teraz przeżywasz. trzymaj się, mam nadzieję, że wrócisz tu na dobre szybko.


    myślami jestem z Tobą

    OdpowiedzUsuń
  21. Przesyłam wyrazy współczucia :(
    Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  22. Smutne.
    Bardzo współczuję.

    OdpowiedzUsuń
  23. Przesyłam wyrazy współczucia i ciepło pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  24. Trzymaj sie kochana :* wszystkie jestesmy z Tobą :*strata ukochanej osoby to bardzo okropne przezycie :* wiem co czujesz :* Pamietaj ze nie jestes sama i ze mozesz na mnie i na nas wszystkie liczyc :*
    pozdrawiam serdecznie
    Paulina
    sodalit-art.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Myślami jestem z Tobą.
    Ściskam serdecznie :*.

    OdpowiedzUsuń
  26. Trzymaj się! Jesteśmy z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  27. Album ma piekne pogodne kolorki, juz jest sliczny. Tato teraz czuwa nad Toba jeszcze mocniej niz wczesniej. Z modlitwa...

    OdpowiedzUsuń
  28. Szczere wyrazy współczucia. Domyślam się jak się czujesz, bo 1 stycznia miałam pogrzeb bardzo bliskiej mi babci, a w czerwcu ojca:( Jednak nadzieją napełniło mi przypomnienie, że życie na ziemi jest stanem przejściowym i że czeka na nas wieczny raj. Życzę siły i nadziei!

    OdpowiedzUsuń
  29. Kochana!! Ściskam Cię cały czas z całej siły !!! Wiem, że to trudne, ale dasz radę :*

    Dziękuję za słowa otuchy i wsparcia :*

    I czekam z niecierpliwością na ten albumik :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Irenko, bardzo mi przykro, przytulam :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!