środa, 23 czerwca 2010

Winner - wiosenne candy

Już wszystko wiadomo:

RANDOM.ORG posłużył jako maszyna losująca.

Odliczyłam komentarze, które były napisane po godz. 22.06 22 czerwca
i wyszło mi 229 kandydatek do cukierasów :)



.
.
.
.
.
.
.




.
.
.
.

a ten szczęśliwy komentarz napisała:

Vasilinka







Moje gratulacje!!!!!
Czekam na Twój adres.

Bardzo dziękuje za tak liczny udział we wiosennym Candy - zapraszam już w lipcu na letnie cukierasy - zaczynamy 26 lipca :)

Buziaki dla Was :*


A ja ostatnio bawię się wstążeczkami oraz ćwiekami od Endiego.






Jeszcze tylko dwa dni.... i wakacje !!! Nauczyciele też na nie czekają :)
Od piątku nadrabiam zaległości wędrująco-albumowo-wyzwaniowe ...ufff

15 komentarzy:

  1. Gratuluję szczęśliwej zwyciężczyni! A Twoje zabawy ze wstążkami i ćwiekami są baaaardzo udane! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartki są śliczne, dobrze że przy ich robieniu bawisz się;-)
    Gratulacje dla wylosowanej!

    OdpowiedzUsuń
  3. Na następne cukierasy się zapiszę :) Choć najbardziej mi słodko i miło jak te wszystkie cuda tu oglądam ;) Podziwiam na potęgę i bezustannie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję zwycięscy :) Może następnym razem maszyna losująca wybierze mnie :P
    Kartki boskie!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję zwyciężczyni i zazdroszczę:) Bardzo żałuję,że nie będzie mnie w okolicach kolejnego rozdawnictwa...
    A karteczka jak zwykle pełna uroku.... no i wakacji ja także nie mogę się doczekać...byle do poniedziałku;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak blisko! Eh!!!!!!!!!!
    Maszynę losującą wymień!:)

    OdpowiedzUsuń
  7. w takich chwilach też bym chciała być nauczycielką, ale wiem, że tak naprawdę nie jest tak kolorowo. Ale te dwa miesiące w miarę wolnego :) kuszące są :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki, Rudlis. Jestem bardzo zadowolony, że spotkał się z takim blogu ciekawe. Podobało mi się pracować, są one bardzo delikatne i przewiewne. (Mam nadzieję, że oczywiste jest, tłumacz)

    Rudlis, мне понравились Ваши работы: они очень нежные и воздушные. Я очень рада что благодаря конфетке познакомилась с Вашим блогом. Большое спасибо!!
    Василина.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że to kartka i zajawka albumu dla mnie :-) Jeśli tak to już jestem bardzo zadowolona :-)
    Pozdrawiam
    Hania

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję zwyciężczyni :)

    Piękne te kolejne pracki - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. No tak, wstążeczki, kokardki, typowe dla dziewczynki, lubi się nimi bawić, a Ty bawisz się pięknie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!