poniedziałek, 7 czerwca 2010

Trochę ślubnej produkcji

Przed nami sezon ślubny czas więc zacząć (lub kontynuować) tworzenie kartek z tej okazji.
Do ostatnich moich kartek użyłam oczywiście cudnych papierów z Scrapagalerii, dla której jestem projektantem.
Szczerze polecam te papiery są bardzo eleganckie, delikatne i nie wymagają wiele dodatków, aby powstały piękne kartki.
Oprócz papierów użyłam dziurkaczy Marthy Steward, wstążeczek szyfonowych oraz pięknym pereł Primy.





Kolejna kartka kaskadowa wykonana została według kursu Brises :)




Trochę pozmieniałam i wyszły mi dwie takie karteczki, do których użyłam kwiatków Primy Innoscence 2





Oczywiście musi być ślubna kopertówka według kursu Amber,
który można znaleźć na forum



I na koniec fotka grupowa wszystkich kartek:



Pozdrawiam serdecznie i życzę miłego tygodnia - u mnie pracowicie - zebrania z rodzicami, wystawianie ocen...dużo papierkowej roboty (tej nie craftowej niestety).
Buziaki dla pozostawiających ślad po sobie ;*

19 komentarzy:

  1. ..cudne :) a która dla mnie??? ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Karteczki sa przecudnie eleganckie - wszystkie bez wyjatku

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie się ten sezon ślubny u Ciebie zapowiada Irenko:) Kartki bardzo eleganckie i mimo niewielu ozdób bardzo bogate. I tyle form do wyboru... Koniecznie muszę popróbować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz, Rudlisko, rację, że tan papier jest piękny i elegancki. Oprócz papieru zachwyca mnie Twoja kolekcja dziurkaczy i to, co z nimi wyprawiasz. Oj, umiesz je wykorzystać! Kartki piękne i koperta w takiej jasnej wersji zachwycają!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie cudne kartki i takie delikatniutkie. Nie umię się napatrzeć :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne eleganckie karteczki

    OdpowiedzUsuń
  7. chyba coś przegapiłam! nie widziałam tych papierów w sprzedaży!
    już są? czy dopiero będą dostępne?

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie, pięknie, przepięknie. Wszystkie co do jednej eleganckie i śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kartki wprost rewelacyjne - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Urocze,eleganckie kartki :)
    A te rameczki na kartkach są z wykrojników czy kupione gotowe ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekna kartkowo-ślubna kolekcja!!!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczniaste te kartki ślubne. zastanawiam się tylko jak zagospodarowane jest wnętrze tych skladanych. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję dziewczyny za miłe komentarze :*

    Klaudia - te rameczki to wykrojniki i dziurkacze,
    Dagala - w środku jest przygotowane miejsce na życzenia oraz w niektórych kieszonka.

    OdpowiedzUsuń
  14. toż to hurtowa produkcja jest! piekne kartki!!!! bardzo subtelne,deliaktne,idealne na slub :) a co to za papier ejst???

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!