poniedziałek, 28 czerwca 2010

Dwa serca w stylu shabby chic?

czyli kartka z okazji ślubu. A styl shabby chic charakteryzuje się podobno stonowanymi paletami barw: od rozmytych bieli, pastelowych róży, po delikatne szarości , błękity i przydymione zielenie. U mnie występuje tylko trochę różu to sama nie wiem czy można określić tą kartkę w stylu shabby?
Co Wy na to?







Na dzisiaj to wszystko - idę przygotowywać się na jutrzejsze zajęcia z dziećmi z Ukrainy - scrapbookingu pokazywać im nie będę, ale z pewnością coś z origami, quillingu i iris folding będzie :)

Pozdrawiam jeszcze czerwcowo:*

14 komentarzy:

  1. Dla mnie jak najbardziej kartka w stylu shabby :)

    Podoba mi się bardzo:))

    OdpowiedzUsuń
  2. kartka jest po prostu piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. cudna i z pewnością shabby chic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. może i shabby, ale jedno jest pewne - śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka bardzo delikatna i romantyczna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna, subtelna i elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja się na stylach nie znam, mam nawet problem z określeniem swojego:)Ale jednego możesz być pewna: jest śliczna i taka... delikatna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam się osobiście czyli nie rozpoznaje, ale widzę, że kartka jest przepiękna i to jest sedno sprawy. Gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  9. Shabby czy nie jednakowo subtelna i romantyczna :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. All your cards are wonderful.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!