niedziela, 20 czerwca 2010

Ażurkowe kartki

A właściwie brzegi kartek. Już kiedyś je wykorzystałam w kartkach o tu, teraz znowu po nie sięgnęłam i ...zachorował mój Big Shot. Co prawda ma już dwa lata, (jak ten czas leci) ale to nie jest powód by robić mi taki numer!
Wytłacza, wycina ale trwa to dłużej, muszę użyć więcej siły i chyba poszedł bolec w korbce...mam nadzieję, że da się go wymienić.

Prezentuję więc te karteczki - sprawczynie "niestrawności" maszynki.








Taką kartkę gratulacyjną zrobiłam na prośbę koleżanki z pracy:




Papiery różne kupione w scraparcie, duży ćwiek ze sklepu Endiego
reszta dodatków z mojej szuflady.

Dziękuje za odwiedziny, miłe komentarze :)
Życzę spokojnej niedzieli.
Czekam na Wasze relacje ze zlotu scrapbookingu - jestem bardzo ciekawa wrażeń ;)

30 komentarzy:

  1. piękne, delikatne, romantyczne, mistrzowsko skomponowane i idelanie wykonane

    OdpowiedzUsuń
  2. oj, niedobra maszynka:(
    a karteczki, urocze, takie zwiewne a eleganckie, jak ty to robisz?

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne! takie delikatne i ulotne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kartki piękne, lekkie, subtelne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne karteczki! współczuję choroby maszynki! niech szybko wraca do zdrowia! a na ostatniej karteczce rozpoznaję papier z luxury collection - pierwszy papier, w którym się zakochałam! piękna karteczka, a z tym papierem wiem, ze na żywo na pewno jeszcze piękniejsza!

    OdpowiedzUsuń
  6. sliczne sa! pierwsza mi sie najbardziej podoba!

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczne i z moimi ulubionymi kwiatuchami

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne :) i jakoś śladu choroby maszynki na nich nie widać

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne!! Najbardziej podoba mi się ślubna. Trzymam kciuki za reaktywację big shota

    OdpowiedzUsuń
  10. Karteczki sliczne - wszystkie, ale pierwsza urzekla mnie najbardziej - jest cdna

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudnie wyszły.
    Życzę Ci żeby maszynka się uzdrowiła :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ażurki wyglądają rewelacyjnie! Piękne kartki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne i takie romantyczne karteczki:)Piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne kartki :) Dojrzałam się mojej kochanej porcelany!! Boskie :D

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękne kartki, ażurki cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Rewelacja, podoba mi się szczególnie ta dla Pani Magister, chciałabym taką dostać ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkie cudne, a te wykrojniki ech....wzdycham tylko sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie się wszystkie prezentują, są delikatne i eleganckie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne karteczki, niezwykle urocze i delikatne. Co do maszynki - jak się mówi, złośliwość rzeczy martwych...

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne, przepiękne te kartki, te ażurki są fantastyczne!

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne ażurki dodają uroku karteczką które są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne delikatne kartki.wspaniałe dodatki

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo efektowne wykończenie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Te ażurki robią wrażenie - śliczne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Karteczki rewelacja, a brzegi to już koronkowa robota. Zaciekawiłaś mnie co to ten big shot? pierwsze słyszę

    OdpowiedzUsuń
  26. OMG, ale te kartki są śliczne, takie do wymacania...cudne!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!