czwartek, 13 maja 2010

Z majowego kitu

Miałam okazję pracować nad majowym kitem w kwietniu -
dzięki Nulce (wielki buziol).
Jak tylko dostarczono mi zestaw rozpakowałam go oczywiście:



Zmacałam wszystko, podumałam i schowałam.
Za jakiś czas znowu go wyciągnęłam, wtedy wpadł mi do głowy pomysł zrobienia notesu takiego z przeszyciami, poniszczonego, nazwałam go "notes po przejściach".
Zabrałam się do roboty, a gotowy pokazałam mojej nastoletniej córce (jest pierwszym krytykiem moim wytworów), a ona tak skomentowała moją pracę:

"Fajny, ale nie w Twoim stylu!"

No, kurcze to jaki jest mój styl? Mnie osobiście również bardzo spodobał się ten notes (no dumna jestem z siebie, że tak poniszczyłam go sobie), ale nigdy nie zastanawiałam się nam moim stylem: lubię zarówno eleganckie, stylowe, dopracowane prace, czasami uda mi się zrobić coś w stylu vintage, retro...

Wstawiam więc kilka fotek tego notesu "po przejściach", aby Was nie zanudzać moimi rozważaniami:









I na koniec dzienna "porcja" kartki:



Na dzisiaj to wszystko.
Dziękuję, że tu wpadacie i zostawiacie tyle dobrej energii:***

10 komentarzy:

  1. Notes "po przejsciach" jest swietny, ogromnie mi sie podoba, a karteczka z pewnoscia w Twoim stylu i bardzo elegancka

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zobaczyłam ten notes, to wydawało mi się, że jest k_majowy, zanim jeszcze odczytałam, że jest twojego autorstwa :) niezależnie od tego, czy jest w twoim czy nie stylu - jest wspaniały!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie też bardzo się podoba ten notes i też tak jak koleżanki i córka bym nie wpadła na to, że to Ty go robiłaś:) Ale myślę, że to dlatego, że przyzwyczaiłaś nas troszkę do takich raczej dokładnych i poukładanych prac czego ten notes jest zupełnym przeciwieństwem. W każdym razie Irenko, notes jest śliczny a jeśli chodzi o rozważania o stylu... to ja sama też nie umiem go dokładnie określić (mówię o sobie) bo oprócz pastelowych i delikatnych prac lubię czasami poszaleć z mocniejszymi barwami i innym stylem np, troszkę starociowym, retro... Prosimy zatem o więcej takich niepoukładanych prac!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne prace, zwłaszcza notes. Ja też chętnie więcej takich notesów pooglądam u Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. E tam style ciągle się zmieniają, a notes jest uroczy.

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm... chyba nie o styl tutaj chodzi, a o efekt - a ten zdecydowanie jest rewelacyjny!!!!

    fajny ten notesik

    a ja jestem tu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego trzeba popróbować :) i jakie świetne efekty u Ciebie!

    OdpowiedzUsuń
  8. oj czekam niecierpliwie włąśnie na przesylke z ILS z kitem majowym - rozbudzilas moj apetyt! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No tak, ty raczej kojarzysz mi się z pracami eleganckimi, wytwornymi. Ale miłe zaskoczenie. Ten notes jest świetny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!