poniedziałek, 3 maja 2010

Z kwiatem

Postanowienie realizowane ;)
Kartka jest, ale zupełnie inna od poprzednich. Kwiatek własnoręcznie dzisiaj zrobiłam.
Papier polecam do kartek ślubnych - cudne, mieniące się kolory (których niestety dzisiaj nie widać - taka pochmurna pogoda)- można go jeszcze dostać w Scrapgalerii.





Kartka jest liftem tej pracy Halinki :)

W sumie zrobiłam dzisiaj też drugą kartkę, ale nie zdążyłam zrobić fotki - postaram się jutro wkleić.

Pozdrawiam ciepło i życzę więcej słońca!

13 komentarzy:

  1. Rudlis, ponieważ nie zaglądasz bloga z wymiany, więc pytam tutaj - jak wygląda u Ciebie sytuacja z albumami?

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka! Bardzo lubię takie stonowane kolory. I kwiatek też mi się podoba:) Kupiłam już tiul i też mam zamiar "tworzyć" kwiatki, tylko narazie czasu brak.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kartka śliczna.
    Od rana całkiem podobny kwiatek leży przede mną na biurku i czeka na zamocowanie do papieru... Telepatia czy co?

    OdpowiedzUsuń
  4. Irenko, bardzo elegancka, śliczna, pozdrawiam ciepło
    jaśminowa

    OdpowiedzUsuń
  5. qulkowa lecą, lecą dwa do Beatki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana podziwiam Twoje kartki w galerii - piękne!!!
    Kartka bardzo elegancka, delikatna i piękna.
    A co do organzowego kwiatka, sama wczoraj też ukęciłam;)
    Pozdrawiam i dziękuję za miłe kometarze:*

    OdpowiedzUsuń
  7. jaka piękna i delikatna
    WIELKIE BRAWA!!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. elegancka... śliczna .. no i ten kwiatostan własnoręcznie działany.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczna kartka,a kwiat bombowy:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!