niedziela, 30 maja 2010

Wiosenne słodkości u Rudlis - Candy Blog

Wiosnę mamy już w pełni, za niedługo będziemy witać lato.
Najwyższy czas ogłosić u mnie kolejne candy.
Co przygotowałam w tym metalowym wiaderku?



Tym razem bez dziurkacza, ale za to mamy zestaw stempli Mellisy Frances, tusze Latarni Morskiej, piękne ćwieki, perełki do naklejania, kilka rodzajów papierowych kwiatów, Crackle Accents, deska drewniana do decoupage, notes wykonany przeze mnie i oczywiście wiaderko też należy do candy :)
Można je oscrapować lub ozdobić techniką decoupage jak kto woli.





A warunki udziału to:

- wyrażenie chęci udziału w losowaniu poprzez napisanie komentarza w tym poście,
- osoby blogujące informują o tych słodkościach na swoich blogach
(proszę wkleić zdjęcie z cukierkami),
- osoby nie mające bloga też mogą wziąć udział, ale proszę by w komentarzu podały
swój adres emailowy,

To enter the candy, all I ask is that you add a link to the sidebar of your blog if you don't mind..... there's no need to follow me, just leave me a comment on this post so I can come and check out your blog ;)

Termin zgłoszenia do 22.06 godz. 22.06 :)))



Życzę powodzenia!

233 komentarze:

  1. Po raz pierwszy jestem pierwsza :))))
    Aż ślinka leci na takie słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow! wonderful candy!thanks for the chance to win link in my sidebar and a follower.

    OdpowiedzUsuń
  3. może znów uda mi się wygrać

    OdpowiedzUsuń
  4. no no wspaniałe te cukiwerasy :)
    ustawiam się
    może kiedyś się poszczęści.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dawno już nie ustawiałam się w ogonku po słodkości, ale dziś zrobię wyjątek;-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. To ja też się wkręcam, bo lubię cukiery:) Pozdrowionka
    koziolowna@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. To i ja oczywiście kolejkę zajmuję. Info na moim bocznym pasku :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. To ja bardzo chetnie pisze sie na Twoje slodkosci:)
    Pozdrawiam serdecznie a wpis,jak szybko sie da,u mnie na blogu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ach, spróbuję. Tyle pięknych rzeczy..Dopiero zaczynam w tej sztuce, więc...

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. z największą ochotą ustawiam się w kolejce i zamieszczam info u siebie:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. pyszności, oczywiście ustawiam się :)


    http://monikamiscela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Lovely candy!! Thanks for the chance to win, greetings from Slovenija, Andreja

    OdpowiedzUsuń
  13. przesyłam pozdrowionka i ustawiam sie w kolejce!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowności po prostu! Zapisuję się koniecznie!

    OdpowiedzUsuń
  15. Z niekłamaną radością zaglądam i podziwiam, ustawiam się w kolejeczce by zasilić moje scrapowe początki;)) pozdrawiam wiosennie,ola
    ograbiec@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  16. Pozdrawiam, a że zaglądam tu prawie codziennie:)))) to i na cukiereczki się zapiszę:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Wiosna w tym roku taka sobie, ale wiosenne candy niezwykle kuszące, jak można nie spróbować szczęścia :)))

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja również, pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja też bym chciała spróbować... bieda w studenckim portfelu, więc chętnie przygarnę każdego przydasia. Życzę udanego tygodnia wszystkim :)

    OdpowiedzUsuń
  20. uff jestem 22? To mój szczęśliwy numerek .. więc może się uda wygrać te słodkości :)
    Zaraz zamieszczam linka u mnie na blogu :)
    Dzięki kochana za możliwość wygrania tej pięknej paczuszki:)

    OdpowiedzUsuń
  21. To ja też się ustawiam po takie słodkości :), pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Też ustawiam się w kolejce, oj kusisz cukiereczkami, kusisz :)

    OdpowiedzUsuń
  23. pewnie będą setki chętnych na te cudowności.. ale co mi tam :) też mi się marzą...

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale cuda, oczywista oczywistość , że próbuję szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Grzechem byłoby nie ustawić się w kolejce po takie cudowności

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię czytać tego bloga i podziwiać cudowności na nim, więc także ustawię się w tej długiej kolejce po cukiery :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  27. to i ja stanę w kolejce i będę mieć nadzieję na odrobinkę szczęścia w losowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  28. To i ja bym chcaiła ustawić się w kolejce. Od dawna mam ochotę na rozpoczęcie prac w tej technice.
    Mam już trochę papierów i takie wiadereczko napewno by mi pomogło :)
    Pozdrawiam serdecznie i lecę umieścić info na blogu
    Lacrima Marzena

    OdpowiedzUsuń
  29. Ależ cudowności :) Z przyjemnością dołączę do kolejki :)
    pozdrawiam i i życzę słonecznego tygodnia :)

    OdpowiedzUsuń
  30. chętnie będę chętna!
    crackle,deska,wiaderko-brzmi dość "dekupażowo" ,reszta też pożądana :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Grzecznie ustawiam się w kolejce :)

    http://patma-kuleczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. oj słodzisz, aż ślinka cieknie...
    więc do ogonka się doklejam :)

    http://zakamarek-karoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Takie cukiereczki, że aż ślinka leci :-) ustawię się i ja i pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  34. W kolejeczce stawiam sie i ja;)zdjecie juz wstawione;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja nie wiem,czy mogę się zapisać na te słodkości bo nawet konta swojego nie mam ale co tam, spróbuję :)
    Takie słodkości kuszą niesamowicie.

    klaudzik1@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. ja też spróbuję szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Oczywiście staję w kolejce - już w drugim candy u Ciebie :)
    Może tym razem...
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Chętnie wezmę udział w losowaniu :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Dzień Dobry

    W metalowym wiaderku będę wodę
    nosiła by moja psina się cieszyła

    wara@poczta.forward.pl

    ADA

    OdpowiedzUsuń
  40. Staję w kolejce, potulnie i grzecznie, jeszcze nigdy nie wygrałam, ale cierpliwa jestem.

    OdpowiedzUsuń
  41. Mmmm wspaniałe cukierasy!!!
    Również ustawiam się w kolejce :)


    http://pineska-tworzy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Takich słodkości nie odmówię :) stanę w ogonku

    OdpowiedzUsuń
  43. Oj się nie powstrzymam...

    Ściskam ciepło. :))

    OdpowiedzUsuń
  44. Z przyjemnością dołączę :)
    Pozdrawiam

    ra-n-dy at wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. I ja się zapisuję.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  46. Chętnie też spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  47. To i ja się szybciutko piszę na te skarby:)

    OdpowiedzUsuń
  48. siebie zapisuję na te przydasie
    a Ciebie zapisuję i dodaję do obserwowanych, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. piękny blog a candy zachęcające ...może tym razem :) już zadanie wykonane na moim blogu pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  50. ohoho... jaka długaśna kolejka... staję i ja :)

    P.S. zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  51. oj tyle słodkości aż ślinka cieknie!:)
    Chętnie wezmę udział w losowaniu:) http://kasmatka.blox.pl/2010/05/Pierwsza-okragla-karteczka.html

    OdpowiedzUsuń
  52. to i ja ustawiam się w kolejce. :))))

    karolapytko@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  53. Ależ słodkości :)i kolejka jaka długa stoję i ja :)Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Ustawiam się, może będą tą szczęściarą ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ustawię sie skromnie w tym długim ogonku - o takie słodkosci warto pokusisc los! Ach te stemple!

    Pozdrawiam gorąco,
    Weronika

    OdpowiedzUsuń
  56. Jakaż ta kolejka długa już... Staję grzecznie i czekam więc :-)

    OdpowiedzUsuń
  57. Szczęściu wypada pomóc?!
    elaolsz@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Ja się też ustawię w kolejce do słodkości, dziękuję za możliwość wzięcia udziału w candy!!! (mail to: martina_k@poczta.onet.pl)

    OdpowiedzUsuń
  59. kolejka długa, ale chętnie postoję za takimi słodkościami:)

    OdpowiedzUsuń
  60. To i ja się ustawiam po cukierasy :)Info u mnie na blogu po prawej stronie. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  61. juz lece zamiescic informacje na blogu!! :):)

    OdpowiedzUsuń
  62. ojej jaka długaśna kolejka... hmmm ale dla takich cukierasków warto poczekac :*

    zapisuje sie

    www.sodalit-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. piękne słodkości... lista zbyt długa, żeby akurat mi się udało, ale przynajmniej będę śledziła, co ciekawego z tych słodkości wykona zwyciężczyni :)

    OdpowiedzUsuń
  64. i sie cierpliwie ustawiam w tej kolejce :)
    Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  65. Kolejka jak zawsze jest bardzo długaśna u Ciebie ale i ja spróbuję szczęścia :).

    OdpowiedzUsuń
  66. Pozdrawiam i też się zgłaszam,może w końcu dopisze mi szczęście

    OdpowiedzUsuń
  67. To ja też staję w kolejce.
    Informacja u mnie na blogu po lewej stronie.

    OdpowiedzUsuń
  68. No pewnie, że staję w kolejce. Tym bardziej, że Twojego bloga obserwuję i sledze twórczość Twoją, bom wielce nią zauroczona. Ostatnio postanowiłam brac udział tylko w losowaniach na tych blogach, które na prawdę obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  69. Mniammmmm,biorę udział oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Deklaruję chęć wzięcia udziału w losowaniu candy.Oj jaka bym była szczęśliwa gdybym wygrała...

    OdpowiedzUsuń
  71. A więc i ja biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  72. w candy scrapokowych to ja juz w ogole nie mam szczescia...

    OdpowiedzUsuń
  73. zapiszę się i ja i biegnę umieszczać info na blogu!

    OdpowiedzUsuń
  74. dołączam :))
    info w szpalcie po prawej :)
    http://paszczakowice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  75. ymmmm jakie słodkości!
    Trudno im się oprzeć, więc kolejkuję i ja.

    OdpowiedzUsuń
  76. Niesamowicie długa kolejka po twoje słodkości. Ale co tam ustawiam się i ja !

    OdpowiedzUsuń
  77. oczywiscei staje w kolejce chetnych do tych slicznosci :)

    OdpowiedzUsuń
  78. Ale tu tłoczno...ale nie dziwię się, czy można sie oprzeć takim słodkościom ???
    Nie można...do kolejki chętnych dołąćzam :)

    OdpowiedzUsuń
  79. Dana :)
    Piękne są te rzeczy i marzeniem jest nimi coś stworzyć :) Nie mam bloga a chciała bym wziąść udział w losowaniu, moją pasją jest tworzenie karteczek więc ustawiam się w kolejce, może los uśmiechnie się do mnie ! dana.g@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  80. Takie piękne rzeczy są do wygrania, że nie mogłam się oprzeć pokusie. Pomimo stania w tak długiej wirtualnej kolejce, piszę się na nie i ja :)

    aga_p2508@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  81. Wrzuciłam u mnie zdjęcie, a zapomniałam komentarz wpisać. Oczywiście grzecznie ustawiam się w tej długiej kolejce po tak wypasione smakołyki :*

    OdpowiedzUsuń
  82. cudności! zapisuję się na nie bez dwóch zdań ;)

    OdpowiedzUsuń
  83. I ja chętnie spróbuję szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  84. Chetnie ustawie sie w kolejcie po takie cukierasy

    OdpowiedzUsuń
  85. ja ja ja, ja też chcę takie cudeńka;)
    elka_b@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  86. Mniam, mniam, na cukieraski się połaszę ;>
    Pozdrawiam!

    m.j.r@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  87. Pozdrawiam serdecznie i ustawiam się w kolejce z cichą nadzieją... :)

    OdpowiedzUsuń
  88. zgłaszam się :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  89. wiadomosc na pasku bocznym u siebie juz zostawilam, sliczne candy nam oferujesz, dziekuje i pozdrawiam serdecznie
    Noami

    OdpowiedzUsuń
  90. Cudowne Candy. Zgłaszam swój udział. Pozdrawiam czerwcowo ;)

    OdpowiedzUsuń
  91. ale wspaniałości, przydałyby się!
    ustawiam sie zatem w tej długiej kolejce, licząc na cud, pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  92. Jakie wspaniałości;-)
    To i ja ustawiam się w tej kolejce, może tym razem szczęście mi dopisze.

    http://picasaweb.google.com/agniesia125

    aga135790@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  93. Jakież cudowności. Oglądam, przymierzam się, żeby sama spróbować. To strasznie miłe, że ludzie się dzielą. I radościami i umiejętnościami i takimi maleńkimi cudownościami. Pozdrawiam!

    pani.bog.halina@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  94. Grzecznie ustawiam się w kolejce po te cuda :)
    Pozdrawiam serdecznie

    Barbara

    www.krolestwo-bajki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  95. Ustawiam się grzecznie w kolejce :) i czekam cierpliwie na wyniki :)

    OdpowiedzUsuń
  96. Ale śliczności!! Jak ja bym chciała kiedyś coś wygrać...
    Info na moim blogu http://dziesci-lat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  97. Ile śliczności!
    Nie można się nie dopisać :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  98. Mrrr :) Ależ łakocie, zapisuje się i ja :)

    agnieszkarycabel@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  99. Z przyjemnością się dopisuję! Aż głupio byłoby przegapić!!

    OdpowiedzUsuń
  100. O kurcze ale słodkości:)Zgłaszam się do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  101. rany! ale słodkości. zapisuję się i ja w tej długaśniej kolejce. Pozdrawiam cieplutko :)

    http://shiraja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  102. nie mam szczęscie w candy ale może tym razem cos sie zmieni więc stawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  103. I ja jestem chętna! :)
    http://cudenkowo-madeleine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  104. no przecież, że nie odpuszczę takiego candy;)))

    OdpowiedzUsuń
  105. allle kolejka!!!
    ustawiam się :)

    OdpowiedzUsuń
  106. no to ja też .. może się uda.....

    OdpowiedzUsuń
  107. Może 13 a raczej 113 będzie i dla mnie szczęśliwe - uwielbiam słodycze - pozdrawiam i zapraszam na słodkości do siebie
    http://glinka121.blogspot.com/2010/05/sodkie-imieniny-i-koniec.html

    OdpowiedzUsuń
  108. Heh... To i ja się zapisuję;) Chociaż tylu chętnych to wątpię,że się uda:)

    Info u mnie już jest:)
    Pozdrawiam Joasia!

    http://joasiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  109. Bardzo chetnie wezmę udział bo słodkości niesamowite:) Pozdrowienia:)
    karolina40g@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  110. ja tez sie pisze! info na blogu i w pasku bocznym.
    www.hekateee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  111. Widzę dużo chętnych na Twoje cukierasy... :) ale szansa zawsze jest :D pozdrawiam ... Kinia

    klamaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  112. tyle chętnych!! ale zgłoszę się i ja, a nuż widelec będę miała szczęście

    OdpowiedzUsuń
  113. Bardzo fajne candy, nie ominę go ;)
    Pozdrawiam, Kreska

    OdpowiedzUsuń
  114. Szanse mam prawie zerowe, ale się zgłaszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  115. oczywiście ze się zgłaszam, a jakżeby inaczej :)

    OdpowiedzUsuń
  116. How lovely candy. Thanks for chance to win.
    Greetings. Teya

    OdpowiedzUsuń
  117. Bardzo chętnie ustawie się w kolejce po takie słodkości. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  118. Ja również jestem chętna na te słodkości:)
    kingula1576@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  119. Mmmm mniam mniam, ja uwielbiam słodkości

    http://agnieszkabe83.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  120. Witaj,
    super słodkości!!!
    Pozdrawiam słonecznie
    ulka

    OdpowiedzUsuń
  121. Ja też się zgłaszam i pozdrawiam serdecznie:)

    marysia26851@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  122. What a nice candy! Thanks for the chance to win. I really like your blog!
    Greetings from Hungary!

    Bogi

    OdpowiedzUsuń
  123. Korzystając z okazji zgłaszam się w kolejkę po słodkości ;)

    Pozdrawiam
    Ecila
    http://cartolina-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  124. Nigdy nie miałam szczęścia w takich losowaniach, ale będę wytrwała i może uda mi się tym razem i dostanę piękny notes! o innych przydasiach już nie wspominają ;)

    OdpowiedzUsuń
  125. Spróbuję i ja stanąć w kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  126. Uwielbiam ciasteczka :-)))))

    OdpowiedzUsuń
  127. Ile słodyczy!
    A ilu chętnych na nie!!!
    Mimo to spróbuję :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  128. Cukiereczki rewelacja z wielką chęcią je przygarnę... A kolejka taaaaaka dłuuuuga... ;)
    Pozdrawiam serdecznie
    kasia_brzostek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  129. Zapisuję się i ja:
    http://g-a-scrapbooking.blogspot.com/2010/06/sodki-czerwiec.html

    OdpowiedzUsuń
  130. w takiej długiej kolejce chyba jeszcze nie stałam, ale co tam ustawię się:):):)
    dreszczyk emocji będzie przeogromny:):):)

    OdpowiedzUsuń
  131. Kolejka długa... jeszcze nigdy nie udało mi się wygrać candy, ale próbować trzeba :) pyszności w tym wiadereczku :)

    OdpowiedzUsuń
  132. jeszcze ja, jeszcze ja! http://kartkolandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  133. Piękne candy .zapiszę się .Pozdrawiam serdecznie.Monika

    OdpowiedzUsuń
  134. Może wygram,może nie trzeba zawsze mieć nadzieję ;) (z racji tego,że nie posiadam bloga mój e-mail: hhh40@wp.pl)

    OdpowiedzUsuń
  135. cudności, ja też chętnie :)

    OdpowiedzUsuń
  136. Nie należę jeszcze do grona szczęśliwych posiadaczek własnego bloga, ale kto wie, może już niedługo... ;) póki co uczę się od najlepszych ;)
    Pozdrawiam

    kaatkaaaa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  137. To i ja spróbuję swojego szczęścia:) Ustawiam się w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
  138. zgłaszam chęć udziału w losowaniu i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  139. Rany, rany, marzenie... ach! oczywiście zgłaszam się! dream30@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  140. Juz troszkę ostatnio powygrywałam, ale co tam. Może i tu będę miała szczęście;-)

    OdpowiedzUsuń
  141. Ja też bym chciała to wiaderko...pełne cudów.

    OdpowiedzUsuń
  142. O, ja z przyjemnością ustawię się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  143. Ja również chętnie się dopiszę:) do tej dłuugaśnej kolejki:)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  144. Zakochałam się w tym słoiczku z kwiatkami!
    Resztę też oczywiście chętnie przygarnę:P

    www.artsandra-filasia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  145. ale dłuuuuugaśna koleja:) Z przyjemnościa się w niej ustawiam:)

    http://gazynia.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  146. To ja też się zgłaszam :)

    OdpowiedzUsuń
  147. Hej!

    Zgłaszam się :).

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  148. Chętnie się zapisuję:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  149. zgłaszam się mój email to pati0697@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  150. cudności! staję w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  151. jasne że się zapisuję, mam nadzieję nie udusić się przed losowaniem:)))

    OdpowiedzUsuń
  152. Wspaniałe słodkości, warto spróbować. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  153. Wspaniałości. Z miłą chęcią wezme udział w zabawie.

    OdpowiedzUsuń
  154. Z wielką nadzieją się ustawiam...

    OdpowiedzUsuń
  155. to ja też do kolejki!
    mój blog jeszcze nie działa, więc podaję maila bauaganiarka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  156. i ja staję w tej długiej kolejce po cudowne słodkości
    pracowniakartek@blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  157. Super stronka super osoba :)
    bylam kiedyś na Twoim kursie bardzo mi sie spodobalo niestety teraz tylko czas nei pozwala mi na robienie takicch pieknych rzeczy... pozdrawiam Aga
    i oczywiscie ustawiam si ew kolejce po te slodkości...
    aga-slonko@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  158. Kolejka dłuuuga ale może się uda?
    pozdrawiam olenkaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  159. Ustawiam się w bardzo długieeeej kolejce ;)
    http://arizoona-hobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  160. to i ja ustawiam się w długaśnej kolejce i liczę że szczęście mi dopisze

    http://samara84.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  161. Gdy widzę słodycze to kwiczę ;)Tak więc ustawiam się w kolejce, a info jest tu:

    http://zuzanka-czaruje.blogspot.com/2010/06/candy-once-again.html

    OdpowiedzUsuń
  162. takie cudowności=) nie sposób przejść obok nich obojętnie

    OdpowiedzUsuń
  163. Stanę grzecznie na końcu kolejki i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  164. Bardzo zasobne wiaderko ;) zapisuję się :)

    OdpowiedzUsuń
  165. To i ja. Spróbować nie zaszkodzi:)

    OdpowiedzUsuń
  166. Też się ustawiam w kolejeczce po te słodkości:)

    OdpowiedzUsuń
  167. I ja się zgłaszam do zabawy. Może szczęście się do mnie uśmiechnie.

    www.karola-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  168. Thank you! Super candy! Looks amazing http://fantasy-of-sequins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  169. To ja także zapiszę się na takie cukiereczki, może się uda?

    OdpowiedzUsuń
  170. A wpiszę się jeszcze raz może to miejsce mi szczęście przyniesie bo kolejka taka dłuuuuga...
    kasia_brzostek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  171. Cześć:D też zgłaszam się do zabawy:) może się poszczęści:)

    kingula1576@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  172. Jakie cudne candy!
    Widzę, że konkurencja nie śpi...
    Szanse niewielkie, ale zgłaszam się!
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  173. o masz Ci los :)jakie piękne dary :) oczywiście również nie wierzę, ze mogłoby się powieść... ale... :) szczęściu dam szansę, a ten notes spod rąk Twych najbardziej mnie chyba kusi :p

    no, reszta cudów też :)

    ale, ze bloga już (a moze na razie :) ) nie mam...
    to maila zostawiam:
    enid85.blogowy.adres@gmail.com

    i pozdrawiam cieplutko :*

    - Ewelina - Enid

    OdpowiedzUsuń
  174. Zapisuje się do zabawy pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  175. O rany ,jaka długa ta kolejka,no cóż stanę w kolejce.....
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  176. Nie mogłam się oprzeć, więc też stanę w dłuuugaśnym wężyku :)

    OdpowiedzUsuń
  177. ja również ustawiam się w tej baaardzo długiej i słodkiej koloejce:)pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  178. To i ja się dołączę do kolejki w stronę szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  179. Eu tenho conhecimento de causa em seu blog, aqui incrível trabalho e inspiração!
    Eu vou participar e ir para admirar uma e outra vez)
    http://venzelya.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  180. kolejka, że głowa boli! ale co mi tam! ustawię się też, może się poszczęści :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  181. Записываюсь в очередь http://tatyanamalinka.blogspot.com/ на боковой панельке

    OdpowiedzUsuń
  182. Wonderful candy!!!Thanks, Rudlis!!!
    http://anna-vestochka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  183. Witam
    Same pyszotki!!!
    Zapraszam na skromne candy do mnie.
    pozdrawiam Elżunia

    OdpowiedzUsuń
  184. To ja się też dopisuję! Info juz wisi na blogu. Pozdrawiam serdecznie!!!

    OdpowiedzUsuń
  185. Bardzo piękna candy!!! Dołączam :))
    http://maljava.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  186. ale pyszności - zapisuję się :)

    http://kigabet.blogspot.com/2010/05/majowe-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  187. ależ kolejka! :) stanę nieśmiało na końcu ;)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  188. Widzę że masa chętych, ja też jestem pod wrażeniem słodkości i chętnie wezmę udział;)

    http://handmadebyfantazja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  189. Wygrana a może przegrana.Kto wie;)
    Pozdrawiam
    hhh40@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  190. Chętnie się ustawię w kolejce :)
    Informacja w zbiorczej notce:
    http://scrapowanie-linaewen.blogspot.com/2010/06/candy-rozdaja.html

    OdpowiedzUsuń
  191. Bardzo dobry kochanie, dzieki za szanse.
    Pozdrowienia z Ukrainy.
    link na stronie plyt

    http://vasylynkinyprodelki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!