sobota, 29 maja 2010

Szukam inspiracji

bo czasami jej brak...
Wstążki, które do mnie niedawno dotarły są małą inspiracją.



Nic jeszcze z nimi nie zrobiłam, ale z pewnością coś wkrótce powstanie.

Dzisiaj było kolejne spotkanie scraperek w Heliosie, na które w końcu dotarłam, było macanie, konsumowanie, rozmowy, porady i dużo pozytywnej atmosfery, której mi też ostatnio brakuje.
Potem wybrałam się do Empika i przywiozłam do domu takie drobnostki:



I kolejna kartka w pudełku z kropelkami ;)






Na dzisiaj to wszystko - spokojnej nocy życzę:*
I niech wróci wena ;)

10 komentarzy:

  1. aż mi wstyd bo ja sobie o spotkaniu zapomniałam, buuu
    a ile te cudeńka w empiku kosztowały ???

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna kartka, gustowna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słoik z kwiatkami 9,99, podkładka z nożykiem i zapasowymi ostrzami 10,99, a ćwieki ślubne 6,99 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna kartka! I udane zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmm...a w moim empiku takich cudności nie ma...:(
    super karteczka i życze ci jeszcze więcej wspaniałych pomysłów!!!!:)....
    ....moje spotkanie ze scrapowaniem zaczęło sie własnie od ciebie....i lubię tu zaglądać i podziwiać -choć czasami nic nie pisze -bo brak mi słów....:) i dziękuję za to że jesteś!!!:)
    buziaki przeogromne!!!!
    rachel

    OdpowiedzUsuń
  6. To w naszym Empiku takie cuda można kupić? I ceny atrakcyjne.Muszę poszperać tam przy okazji :)
    Karteczka cudna :)
    Pozdrawiam, Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj przydałby mi się taki Empik :) Życzę powrotu natchnienia :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!