sobota, 15 maja 2010

Skromnie na ślub

Dwa serca obsypane kwiatami mają swoją historię tu, gdy według kursu mamuty robiłam drzewko kwiatowe, ale miałam problem aby łodyga była dobrze skręcona i przyklejona to wymyśliłam sobie zamiast papierowej łodygi ze sznurka, a potem przyszedł mi do głowy pomysł z sercami.
Było to dokładnie rok temu, jakoś zapomniałam o tych kartkach, aż ostatnio znalazłam stare fotki z tymi kartkami. Tak więc dzisiaj powstała jedna, którą teraz wstawiam:





A takie podobne zrobiłam ostatnio:





Jestem prawie na półmetku mojego majowego kartkowania, najgorsze przede mną, bedzie mniej czasu z powodu ostatnich przygotowań do Śląskiego Festiwalu Rękodzieła.

Przesyłam dużo ciepłych pozdrowień, czekam jak Wy na słoneczne dni:)

12 komentarzy:

  1. Pamiętam, oj pamiętam zeszłoroczne karteczki sercowe. I te sa też ślicznej urody.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są, takie delikatne, a najbardziej podoba mi się ta ostatnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dwa serca złączone, klucz...
    Śliczne kartki!

    OdpowiedzUsuń
  4. boskie karteczki! delikatne i eleganckie!

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne:) proste i delikatne :))

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne karteczki:) pełne wdzięku i subtelności

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo proste i piękne w swojej prostocie kartki.Bardzo inspirujące.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne - proste, eleganckie i delikatne. Na pewno zachwycą obdarowanych :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!