środa, 26 maja 2010

Pofestiwalowe candy

Czas szybko ucieka, najwyższa więc pora wylosować szczęściarę, do której polecą papiery Z ILS



oraz drobiazg rękodzielniczy :)

UWAGA! UWAGA! UWAGA! UWAGA! UWAGA! UWAGA! UWAGA!


Maszyna losująca gotowa RANDOM.ORG

Pod postem wpisało się 39 osób, ale nie wszystkie komentarze związane były z festiwalem i zamieszczeniem banerka, tak więc do maszyny losującej wrzucono 37 numerków i................................................................



szczęściara z numerem 17 to

Nessa said...

info u mnie na pasku bocznym ;)
3 marca 2010 17:59

Moje gratulacje!
{roszę prześlij swój adres pod sfr.chorzow@gmail.com

Zapraszam również do zobaczenia fotorelacji z festiwalu tutaj

Miłego wieczoru życzę :)

3 komentarze:

  1. Nessa, ty szczęściaro :o)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się klimat na Twoim blogu, będę zaglądała częściej:) Może zechcesz wymienić się linkami? Twój link już u mnie jest:) pozdrawiam, Aneta:)

    OdpowiedzUsuń
  3. juhuuu... no tego to się nie spodziewałam... :D:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!