sobota, 1 maja 2010

National Scrapbooking Day i motto dla mnie

Skoro mamy pierwszą sobotę maja to obchodzimy dzisiaj Międzynarodowy Dzień Scrapbookingu to taką karteczkę zrobiłam z mottem dla siebie.
W obecnej sytuacji pasuje do mnie.

Inka zobacz jakie piękne tło ma ta karteczka :D




I jeszcze jedna fotka aby pokazać jaki piękny brokatowy papier oraz kwiaty kupiłam sobie w craft4you.



A na blogu I lowe SCRAP
dziewczyny kuszą wspaniałymi niespodziankami :)))
Zapraszam w ich imieniu:*



Dziękuję za odwiedziny, życzę słońca, ciepła i dużo czasu dla najbliższych:***
Odpoczywajcie ;)

13 komentarzy:

  1. Irenko, karteczka jest oblednie piekna i elegancka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta kartka jest bossska nie mogę oczu oderwać :) Kiedyś na kartce ślubnej też robiłam błąd , zamiast Arleta wpisałam Atleta. Dobrze że zauważyłam wcześniej ;) panna młoda nie byłaby zachwycona, a słyszałam że dość korpulentna była :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna, bardzo elegancka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka i mądre motto:)

    OdpowiedzUsuń
  5. To chyba motto dla każdego! Życzę Ci dużo siły i mam nadzieję, że wkrótce na dobre zaświeci dla Ciebie słońce!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekną karteczkę sobie poczyniłaś, motto jej też jest mi bliskie. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Irenko jak wszystkie Twoje kartki i ta jest delikatna, subtelna i oddaje całą Ciebie. Papier jest bossskiii a kompozycja bardzo elegancka a z mottem zgadzam sie w 100%. Pozdrawiam serdecznie z deszczowego nadal Krakowa Ewa.
    ps wczoraj wieczorem to nawet burza sie pojawiła ;((((

    OdpowiedzUsuń
  8. BARDZO PIĘKNA I MOTTO SUPER!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ta kartka, bardzo elegancka :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ach i och :D
    Boska - a motto też powinnam zapamiętać :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!