wtorek, 4 maja 2010

Na szybko

zrobiona kolejna kartka - układ już wcześniej przemyślałam, teraz pocięcie, posklejanie, dodanie ozdób i kartka gotowa. Zdjęcia mało ciekawe bo słonka brak.





Papier ten sam ze sklepu C4Y :)
Wczoraj zrobiłam dwie kartki, jedną już pokazałam, to teraz druga - też z kwiatem z organzy ;)



Papier z nowej kolekcji 2010 firmy K & Company tym razem ze sklepu Scrapgaleria - polecam :)

A może którąś z Was przyłączy się do codziennego kartkowania? Zapraszam.

Pozdrawiam ciepło:*

11 komentarzy:

  1. kurcze dlaczego tak jest ,że jedni maja talent a inni nie ...??? śliczne obie !!

    OdpowiedzUsuń
  2. They are beautiful...love your style!

    Hygs,Willy

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne kartki poczyniłaś!
    A kwiat z organzy- suuuper!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się przyłączę do codziennego kartkowania! Potrzebuję mobilizacji i dostałam ją od Ciebie! Skoro każdego dnia potrafisz wyczarować takie śliczne karteczki to ja też spróbuję. Będzie to dla mnie świetna motywacja!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne!
    Papier w tej drugiej jest bardzo elegancki.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne! też chciałam codziennie robić jedną kartkę, nawet dziś zaczęłam, ale starość mnie powaliła ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ta ślubna podoba mi się bardziej od tej zliftowanej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Urzekła mnie ta kartka dla mamy...

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne w pięknych delikatnych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!