poniedziałek, 31 maja 2010

Majowe podsumowanie

Obiecałam sobie codziennie zrobić chociaż jedną kartkę przez cały maj...
był to swojego rodzaju motywator, odskocznia od problemów osobistych.
Myślę, że zrealizowałam swoje postanowienie w 100%, pozostało mi jeszcze pokazać trzy ostatnie kartki: za sobotę, niedzielę i dzisiaj.
Kolejność zamieszczania kartek jest dowolna.
To zaczynam - Kartka podziękowanie z motylem



Stempel motyla Latarni Morskiej kupiony w sklepie scrap com pl, papier to oczywiście DCWV Linen Closet z craft4you.
Ciekawe kto wykupił cały ten papier ;(

Druga kartka to początek serii z okazji Dnia Taty:



Guzik i część papieru na kartce pochodzi z I lowe scrap :)

Na koniec ostatnia kartka, z którą związana jest taka sms-a rozmowa.
Piątek godz. 22.00 sms od koleżanki:
-Irenko, potrzebuję na jutro męską kartkę na urodziny.
-No mam jedną z samochodem. Mogę jutro Ci dać.
-Ale to ma być dla księdza.
-O..... (cenzura)

W sumie dlaczego ksiądz nie może dostać kartki retro z samochodem?
W sobotę rano zmęczyłam taką prostą karteczkę bez samochodu:



Papiery z I lowe scrap :)

I na tym kończę moje majowe kartkowanie.
Dziękuję za kibicowanie i motywowanie do działania wszystkim pozostawiającym swój ślad:***

19 komentarzy:

  1. Cudne kartki!!!! No a ta księdzowa wyszła Ci znakomicie, a mówią,że co nagle itd;)

    OdpowiedzUsuń
  2. uśmiałam się z tym księdzem. Zazdroszczę samozaparcia i czasu, aby codziennie karteluchnę stworzyć. Prace baaardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  3. jesteś niesamowita. gratulacje motywacji:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne karteczki robisz, podziwiam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystkie sa przepiekne :))) najbardziej urzekla mnie karteczka dla taty i jezeli to dopiero poczatek serii o.O to juz niecierpliwie czekam na reszte :)))
    pozdrawiam cieplo :*

    OdpowiedzUsuń
  6. łódka boska:)ksiądz to w ogóle ciekawy przypadek faceta:)buziaki dla ciebie Irenko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta dla Taty świetna!!! Super księdzowa opowiastka- się uśmiałam...
    Pozdrawiam Malina

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne te karteczki,proste a pełne uroku.

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję wytrwałości! ostatni rzut bardzo udany!!! księdzowa jest świetna - stonowana, męska, klimatyczna. A tatowa ma uroczą łódeczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne wszystkie trzy. Bardzo pomysłowa jest ta dla taty. A motyle uwielbiam i też takiego zamówiłam. Księdzowa bardzo skromna i piękna. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne karteczki. Gratuluję wytrzymałości w postanowieniu ;o)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tatusiowa kartka jest po prostu cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne kartki :) A dla księdza na pewno może być z samochodem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kartka dla księdza superzasta, skromna a elegancka, a z tekstu się uśmiałam. Poprawiłaś mi nieco humor :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja się już wypowiadałam na temat kartek, ale powiem jeszcze raz... fajne. Łodkowa jest dla mnie pierwszą w kolejce

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna ta bez samochodu:) Żaglówkowa też świetna!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!