piątek, 21 maja 2010

Grzecznie?!

Dziękuję za wszystkie komentarze pod ostatnim postem, nie przypuszczałam, że kartka może wzbudzić tyle emocji :)
Druga kartka dla Pani nie "wolnego" stanu, wiec początek bardzo grzeczny {żeby nikt się nie przyczepił}.





Potem solenizantka może "rozpakować" pana



Aby zobaczyć jej wnętrze już mniej grzeczne ;P


Na wszystkich zdjęciach jest David Gandy - angielski model.
Dla zainteresowanych więcej jego fotek jest tu

Cudny papier z karteczki kupiony w CF4Y

Pozdrawiam Was ciepło, idę przygotowywać się do jutrzejszego festiwalu rękodzieła

21 komentarzy:

  1. Początek grzeczny za to środek jeszcze bardziej frywolny niż kartka dla panny stanu wolnego ;) Świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. uhahha :D co za kartka!!! Boska :D
    kapitalny pomysł :) Jesteś mistrzynią :D

    OdpowiedzUsuń
  3. I poprzednia i ta - rewelacyjne :)
    Myślę, że świetnie tez nadawałaby się na wieczór panieński :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo mi się podoba:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny pomysł ze schowaniem pana, żona może przed mężem pościemniać hihi :)
    Żartuję - ale kartka pierwsza klasa! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. rewelacja!!! sprytnie i z pomysłem :) Będzie ciąg dalszy?

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta :Przyjemność" to zapewne nie przez przypadek z dużej litery.
    Oj, będziesz miała, Rudlisko, wroga w osobie męża tej pani:)))
    A tak w ogóle, to super pomysł i, oczywiście, żartowałam z tym wrogiem:)

    OdpowiedzUsuń
  8. ta karteczka jest jeszcze fajniejsza, boska jest po prostu

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne ,są takie kartki z humorem :)
    Ślicznie wykonana kartka. Gratuluję zdolności i pozwoliłam dodać sobie Twój blog do obserwowanych , by móc często tu zaglądać i podziwać Twoje cudeńka.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojojoj, ja tego Pana z całym kartkowym uposażeniem również poproszę :)
    Super kartka!

    OdpowiedzUsuń
  11. pomysł i wykonanie MISTRZOWSKIE :)

    ale ja to się na stare lata jakaś wybredna robię, bo i ten facet mi się nie bardzo podoba hahaha ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. super jest! oczywiscie kartka... no i facet tez;P

    OdpowiedzUsuń
  13. coraz lepsi Ci modele :)
    no ok, dopiero drugi... ale ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oooooo taaaak, ta już jest zdecydowanie mniej grzeczna, ale też pięknie wykonana i pomysł rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  15. Super pomysł! Pozwolę sobie kiedyś go wykorzystać :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. świetny pomysł - i fantastyczna karteczka!!!!

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna kartka - pozwoliłam sobie na mały lifcik Twojego dzieła - pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. świetny pomysł..zmysłowo..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!