poniedziałek, 24 maja 2010

Dziś bez kartek bo...

zmajstrowałam dwa foldery dla dziewczynek, na kartkę brakło czasu.
Pocięłam nowe papiery "pościelowe" z serii At noon. Zestaw ten jest stworzony do słodkich, dziewczęcych prac: kartek, albumów, scrapów. Ma dużą dawkę różów w każdej postaci.





No, i maszyna do szycia zaczęła mnie już słuchać co widać na okładce :)


A korzystając z okazji, że jesteśmy przy różu, pokażę moją puszkę po orzeszkach ozdobioną majowym kitem czyli mój monochromatyczny pojemnik na kwiatki.








Pozdrawiam wszystkich tu zaglądających :)

15 komentarzy:

  1. piekne:) chciałabym tak szyć:)

    OdpowiedzUsuń
  2. folder i puszka sa swietne!!! bardzo podoba mi sie dziurkacz chaber ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ! Świetnie wykorzystałaś papiery. pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sliczne prace, a te papiery różane są cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie :) zaraz wyciągnę z kosza wyrzuconą właśnie puszkę po orzeszkach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne te różowe cudeńka!!! Prawdziwa z Ciebie scraperka- nic nie można zmarnować:)))) A jaki efekt? Cuuudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Foldery śliczne :D
    A pojemniczek (zawartość też) miodzio :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodkie róże :) Pięknie wyszło!
    A moja maszyna średnio mnie słucha, robi co chce :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe różowości, zarówno albumik jak i puszka. Chaber w różu prezentuje się pięknie! czy to własny wyrób, czy korzystałaś z jakiejś pomocy? Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem pod wrażeniem! Puszka urzekająca!

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudo :) Fajnie, że masz już papiery, do mnie jakoś paczka dojść nie może :(
    Widzę, że nie tylko ja się dogaduję coraz lepiej z maszyną do szycia ;) Trening czyni mistrza :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super pomysł - piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!