poniedziałek, 10 maja 2010

Dwie na wyzwanie Halinki :) -poprawione

Dokładnie tydzień temu pisałam z Halinką na gg i spodobała nam się kartka z pewną sekwencją w j.angielskim, każda z nas inaczej zinterpretowała to zdanie.
A ponieważ każda z nas lubi kartki z mottem, cytatem postanowiłyśmy "wyzwać się" i zrobić dwie kartki.



Motyl jest potrójnie embossingowany:




no i druga kartka:





Zapraszam też do zobaczenia pięknych kartek wykonanych przez Halinkę :)

Papiery oraz stempelek pochodzą ze sklepu scrap com pl

Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. widać, widać ten potrójny embossing :) kartki są urocze, pięknie współgrają z sentencją

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam się na embossingu, tym bardziej potrójnym, ale wydaje mi się, że widać ten efekt na zdjęciach... :) Piękne kartki, szczególnie ta pierwsza mi się podoba, taka wymowna!

    OdpowiedzUsuń
  3. pierwsza ogromnie mi się podoba :) przepiękne motto! a motylek fantastyczny :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne, szczególnie ta z motylem!

    OdpowiedzUsuń
  5. ta z motylkiem jest szczególnie fajna, bo nawiązuje do cytatu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie skromne, ale bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!