wtorek, 18 maja 2010

Betik kusi...

swoimi pięknymi różanymi pracami, które można podziwiać tu. Na mnie też to podziałało, dzisiaj zrobiłam przed wyjściem taką karteczkę. Zajęło mi to trochę czasu, ale gdy wstaje się o 5 rano bo nie potrafi się spać to trzeba ręce czymś zająć.



Jak łatwo zauważyć moja maszyna do szycie zupełnie mnie nie słucha.
Muszę ją poskromić.



Myślę, że jeszcze wrócę do kwiatowych kartek (niekoniecznie róż) w tej stylistyce, ale póki co jutro mam w planie dwa podziękowania.

Dziękuję za odwiedziny, życzę słonecznych i suchych dni!

14 komentarzy:

  1. uwielbiam różane rzeczy - a Twoja karteczka jest cudowna! to zaokrąglenie ściegu wygląda ładnie i gdybyś nie napisała że to wina maszyny pomyślałabym że tak miało być :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka! Bardzo mi się podoba!
    A jeśli chodzi o maszynę to na moje oko trzeba wyregulować naciąg:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale powiało romantyzmem - piękna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo delikatna i stylowa karteczka wyszła. A nie udany ścieg ma swój urok:*

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekny efekt kuszenia!
    I przyznam, że mnie też kusi, zresztą, Betik juz o tym wie :-D

    OdpowiedzUsuń
  6. No może maszyna Cię nie słucha, ale ja zawsze chętnie zerkam na Twoje prace. Kartka jest cudnie zrobiona i spasowana, a na dodatek kocham róże.

    OdpowiedzUsuń
  7. Delikatna, romantyczna, piękna!

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna! Różyczki rządzą :)

    OdpowiedzUsuń
  9. piekne roze, piekna kartka.
    Pozdrawiam, niestety deszczowo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękna, romantyczna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna ta kartka!
    Zachorowałam na te róże :) błagam podziel się informacją gdzie znaleźć te obrazki (przypuszczam ze to wydruk), baaardzo proszęęęę. Chciałabym je zastosować w decupage'u.
    Byłabym bardzo wdzięczna za info -mój mail to mirabelka333@o2.pl

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!