poniedziałek, 12 kwietnia 2010

Unscripted Sketches #50 and CC Challengers #14

Czyli jak widać dwa wyzwania w jednej kartce.
Papiery pocięłam z pięknej serii Chocolatcaffe z ILS, dodałam fotografię, perełki, ćwieki, metalowy narożnik, bawełnianą koronkę, trochę ręcznie brzegi postarzyłam, dodałam tuszu i wyszła mi taka karteczka.



Wykonana według mapki z Unscripted Sketches # 50



A wymogiem Charisma Cardz Challenges #14 było użycie wyrazu "Thank You"











Na dzisiaj to tyle, trzymajcie się dzielnie:***

18 komentarzy:

  1. przepiękna nowy szablon przystępny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba :)
    Mapka ciekawa .. super sobie z nią poradziłaś. Śliczne papiery :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna !!!I jaki piękny motyl.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka!
    Rudlisko, musiałam upewniać się, że weszłam na Twój blog :)
    Pewnie przez to, że inne kolory papierów i kartka bezkwiatkowa :)
    Ale śliczna! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strrrasznie mi się podoba, jak pięknie pocięłaś te nowe papiery!

    OdpowiedzUsuń
  6. wow- I really love this one!! Great vintage!!
    irit- UNSCRIPTED SKETCHES DT

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful vintage card - love this! Thanks for joining us at Unscripted Sketches!

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful vintage card you made.

    Hugs,Willy

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękną kartkę zrobiłaś, klimat wspaniały ...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!