czwartek, 8 kwietnia 2010

Skromnie i na bogato

Koleżanki scraperki już dawno robią i pokazują na blogach karteczki komunijne, a mnie "naszło" na wykonanie tylko kilku.
Nie bardzo umie odnaleźć się w tej tematyce, trudno mi dopasować czasami elementy tak by tworzyły harmonijną całość.
Pokazuję dwie karteczki na tę okoliczność.
Skromna - z małą ilością różnorodnych dodatków





I druga kartka na bogato:





Reszta jest bardzo podobnie wykonana, więc nie ma potrzeby zanudzać Was ogromną ilością fotek ;)

Papiery różne,dodatki też, a w bogatej karteczce wykorzystane kwiaty ze sklepu scrap. com. pl

Pozdrawiam ciepło i cieszę się, że u mnie piękne niebieskie niebo.

41 komentarzy:

  1. Ślicznie:-) Szczególnie ta pierwsza mnie urzekła :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Очень красиво, стильно, нежно :))

    OdpowiedzUsuń
  3. aaaaaaaaaa! są przepiękne!!! takie białe i czyste!

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie fajne, ale mój typ to pierwsza:)chyba dostojniejsza na tę okazję:) ściskam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. obie śliczne ale pierwsza to mój faworyt zdecydowany! :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiem czemu twierdzisz, że nie potrafisz odnaleźć się w tej tematyce, jak dla mnie karteczki są świetne: delikatne i jak najbardziej w klimacie.

    OdpowiedzUsuń
  7. sa piekne, takie delikatne ! moim zdaniem swietnie odnalazlas sie w tej tematyce - dla mnie stylistyka jest zupelnie obca, balabym sie nawet wziac za podobna kartke, a Tobie wyszlo pieknie !
    pozdrawiam cieplo :**

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudownie Ci wyszły obie, zdecydowanie i w tej tematyce poradziłaś sobie świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. obie bardzo mi się podobają! idealne na tę uroczystość :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne. Moja faworyta to pierwsza, właśnie ta skromna, delikatna, idealnie pasująca do okazji. Czemu ja komunię już miałam???

    OdpowiedzUsuń
  11. nie ma się co rozgadywać... karteczki po prostu są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwsza mnie zaczarowała po prostu..
    a reszta mało jej ustępuje :)
    ale ta pierwsza... dla mnie magiczna w swojej prostocie i elegancji.

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne, delikatne i niewinne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. taka pierwsza to sama bym chciala dostac:)
    cuudne

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecież prześliczne są!

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne bardzo lubię zabawę odcieniami bieli i faktur

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne, eleganckie! Do mnie chyba bardziej przemawia wersja kwadratowa, jakoś taka... czytelniejsza mi się wydaje. I chodzi ogólnie o wszystkie kartki, nie tylko Twoje dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta "skromniejsza" ma w sobie coś, przez co nie mogę oderwać od niej oczu. Nie wiem, czy to ta kompozycja kwiatowa, czy wytłaczany papier - ale jest przepiękna! Ta druga też, podoba mi się połączenie tych kwiatków i perłowego ćwieka.

    OdpowiedzUsuń
  19. U Ciebie czy skromnie czy bogato zawsze pięknie i elegancko!

    OdpowiedzUsuń
  20. Obie są ładne, ale ta pierwsza jest magicznie piękna. Nawet przepiękna! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Są cudowne, bardzo eleganckie i delikatne ....

    OdpowiedzUsuń
  22. ...a gdybym ośmieliła sie zapytać o napis IHS? Czy to stempel? Czy można gdzieś go nabyć? Szukam czegoś podobnego bezskutecznie. Scrapbooking to na razie dla mnie nie lada wyzwanie, choć podoba mi sie szalenie..

    OdpowiedzUsuń
  23. cudne!!! druga - mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  24. Kartki są śliczne, zwłaszcza ta pierwsza.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bielszy odcień bieli - są piękne!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. prześliczne!!! podobają mi się obie, każda inaczej

    OdpowiedzUsuń
  27. Ta pierwsza skromna podoba mi się najbardziej. Obie są przepiękne

    OdpowiedzUsuń
  28. Fantastyczne kartki, pierwsza jest rewelacyjna "prosta" i "skromna"

    OdpowiedzUsuń
  29. Piękne!!!Też jestem na etapie kartek komunijnych, pozwolisz że sobie odgapię troszkę ?

    OdpowiedzUsuń
  30. Miło mi, ze moje kartki mogą być dla kogoś inspiracją ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!