poniedziałek, 19 kwietnia 2010

Minął rok...

i znowu kolejną osiemnastkę świętowałam :)



Były życzenia, dużo radości, śmiechu, no i prezenty.

Pochwalę się dużym, ogromnym prezentem od męża:*
Taką scrap komodę postawił w sobotę w moim pokoju!!!

Bardzo marzyłam o szafie podobnej do Kaylowej, ale mąż stwierdził,
że już nie miałabym wolnej przestrzeni w pokoju.
Teraz powoli zapełniam pięć ogromnych szuflad moimi scrapowymi przydasiami.
Wreszcie papiery i stemple o wymiarach 30x30 mieszczą się bez problemu.
Gdy już cały pokój ogarnę i uporządkuję to pokażę jak mam urządzony
(trochę to potrwa, bo te porządkowanie wolno mi idzie...)





I na koniec chwalę się cudną koszulką od moich
wspaniałych koleżanek z pracy :)))

Kasiu i Iwonko wielkie buziaki dla WAS:***



I to było na tyle.
Pozdrawiam serdecznie i życzę Wam miłego wieczoru:*

39 komentarzy:

  1. Irenko - jeszcze raz STO LAT.
    Prezenty są trafione))))

    OdpowiedzUsuń
  2. No komoda wywołała u mnie nieuleczalne pokłady zazdrości ;)
    Koszulka świetna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna komoda i koszulka :)
    Składam serdeczne życzenia urodzinowe :*

    OdpowiedzUsuń
  4. To i ja składam serdeczne życzenia na tą osiemnastkę :)

    Komoda godna pozazdroszczenia,że nie wspomnę o kolekcji stempli :)

    P.S. Śliczne te karteczki komunijne z poprzedniego posta.
    Pozdrawiam, Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego dobrego! Wielu inspiracji i pomysłów!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. To i ja się dołączam do życzeń urodzinowych !!!!!
    Kochana 100 lat grzebania w papierowym. Buziaki !!!!
    A komoda? Bajka !!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego, dobrych ludzi, pozytywnych doświadczeń :) i słońca !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkiego naj, naj, naj...,nieustającej weny, niezmierzonych pokładów pomysłów i czasu na to wszystko:)))Jesteś niesamowita!!!A te stempelki z szuflady do pozazdroszczenia są;)Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego dobrego, uśmiechu, zdrówka i tysięcy pomysłów!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ode mnie też tego, co najlepsze:*

    OdpowiedzUsuń
  11. 100 lat i samych radości życzę nisko się kłaniając po brzegi wypełniona podziwem!

    OdpowiedzUsuń
  12. cholewcia,niech młodość trwa i nie przemija! sto lat :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkiego najlepszego :*
    Jeśli komoda z Jyska, to mam taką samą - jest przepastna:) Będziesz miała mnóstwo miejsca na skarby:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego!!!!
    Komoda przepastna!

    OdpowiedzUsuń
  15. Wielkie dzięki dziewczyny za życzenia:***

    Monia komoda z Jyska - już ją "kocham" ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. Irenko spełnienia wszystkich marzeń Ci życzę, także tych naj najskrytszych:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Irenko spełnienia wszystkich marzeń Ci życzę, także tych naj najskrytszych:)))

    OdpowiedzUsuń
  18. Wszystkiego najlepszego !!! :)
    Prezenty świetne. Komody zazdroszczę i koleżanek z pomysłami na takie fajne prezenty też :)

    OdpowiedzUsuń
  19. i ode mnie najserdeczniejsze życzenia weny nieustającej !!!
    prezenty jak najbardziej trafione :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Urodzinowe serdeczności ślę i twórczo pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Wszystkiego dobrego, niech nożyczki lekko tną :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najlepszego nasza Nastko:)
    Piekne karteczki ponizej

    OdpowiedzUsuń
  23. Wszystkiego naj... naj... najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Och Irenko, widzę,że w podobnym czasie świętujemy:) Życzę Ci wszystkiego co najpiękniejsze:)nieustannej weny i słońca każdego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Jeszcze dużo pięknych osiemnastek życzę;-)
    Komoda ekstra, a zawartość... nie potrafię sobie tego wyobrazić.

    OdpowiedzUsuń
  26. wspaniałe prezenty! dołączam się do życzeń - zdrowia przede wszystkim, a także zdolności nieustannego dziwienia się światem!

    OdpowiedzUsuń
  27. Kochana!! dołączam się do urodzinowych życzeń i spełnienia wszystkich marzeń, buziaki!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Również życzę sto lat. Komoda wspaniała. Widzę, że mężowie zaczynają dbać o swoje "papierowe dziewczynki", mój ostatnio zrobił mi dwie półeczki na różne "pierdółki" teraz mam troszeczkę więcej miejsca na biurku

    OdpowiedzUsuń
  29. sto lat sto lat niech tworzy tworzy nam!! :D

    a przy okazji podziwiania Twojej szuflady uśmiechnęłam się na widok tych stempli 30x30... właśnie zdobyłam takie same, i uprzedzam, korci mnie na wyzwanie Cię!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Irenko, wszystkie co najcudowniejsze!!! A komody, zazdraszczam:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Życzę Ci wielu inspiracji, nowych pomysłów i wyzwań w dziedzinie papierowej! A w życiu, poza papierem, wszystkiego, co najlepsze!
    Pozdrawiam!

    PS Komoda cud-miód!

    OdpowiedzUsuń
  32. Irenko, jeszcze raz wszystkiego naj... Siostro moja:) Męża zazdraszczam:) Komody również:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkiego najlepszego! :)
    Prezenty świetne, komoda - marzenie :)))

    OdpowiedzUsuń
  34. Sto lat! Sto lat! Sto lat!!!!
    Wszystkiego dobrego :)
    Prezenty cudne :)
    Zazdroszczę komody i koszulki :)

    OdpowiedzUsuń
  35. 100 lat ! a potem 200 i 300. Sliczna ta szafka, a skarby w niej.. miód

    OdpowiedzUsuń
  36. NAJLEPSZE ŻYCZENIA - sto lat, dużo, dużo uśmiechu i dalszej energii do wspaniałęj wpracy twórczej :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Sto lat!Pomysłów i weny nieustającej!!!

    OdpowiedzUsuń
  38. Najlepsze życzenia, chociaż spóźnione... Widzę, że też Pani Baran, jak ja :)
    Pozdrawiam i życzę spełnionej, kwitnącej tak jak do tej pory Twórczości!!!

    OdpowiedzUsuń
  39. Wspaniałe prezenty! Wszystkiego kreatywnego z okazji Twojego Święta!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!