piątek, 9 kwietnia 2010

Kropelkuję

Lubię dodawać do swoich prac kropelki zrobione przy pomocy Accents Glossy lub Perlen Pen. Nie zawsze wychodzą równe i idealne, ale dodają uroku skończonej kartce, albumom.















Ostatnia kartka z kropelkami prawie w całości wykonana z materiałów kupionych w scrap.sklep.com.pl

Bardzo chciałam podziękować za Wasze miłe słowa pod ostatnim postem z karteczkami komunijnymi - nie przypuszczałam, że tyle dobrego przeczytam o nich.
DZIĘKUJĘ :*


Odpowiadając na pytanie dotyczące napisu IHS na kartkach - to nie stempelek tylko wydrukowany napis.

Miłego i słonecznego weekendu życzę Wam :)))

15 komentarzy:

  1. Kropelki wychodzą ci po mistrzowsku !!!!
    Naprawdę cudowne kartki !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojjj ja nie widzę nierównych kropelek! Moje nie dość, że wychodzą nierówne, to jeszcze niektóre są okrągłe, a inne płaskie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś Mistrzynią kropelkowania!
    U mnie wychodzą placki krowie :p, więc już nie stosuję chi chi :*

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne prace, kropelki idealne :))

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też je bardzo lubię :) śliczne prace! szczególnie ostatnia!

    OdpowiedzUsuń
  6. rzeczywiście preznetują się świetnie :)
    Mała rzecz.. a cieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. marzą mi się takie kropelki ;) pieknie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  8. Eee, no jak nie zawsze równe? W którym miejscu sie pytam? Wychodzą Ci jak spod linijki, piękne kartki do tego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. No, ale trzeba przyznać, że kropelkujesz mistrzowsko! :)
    Śliczności pokazałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Och, ja też je uwielbiam, ponoć jestem juz od nich uzależniona;)
    Twoje są doskonałe:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne kropelkowanie. No ale na takich ładnych karteczkach to wszystko zawsze spasowane jak zwykle u Ciebie.
    Ja się kuszę i kuszę, ale na razie nie spróbowałam jeszcze, a ładnie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  12. o raju - osiągnęłaś absolutne mistrzostwo w kropelkowaniu!!
    wszystko idealnie równe i piękne!
    śliczne kartki!

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładne skromne, ale szalenie romantyczne kartki!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!