piątek, 23 kwietnia 2010

Dla Was

te życzenia z kartek.

Bardzo chciałam podziękować za wszystkie życzenia - nie tylko pod ostatnim postem, ale te przysłane na gg, emaila:***
Ślicznie dziękuję!




Ten tydzień mam wycięty z życiorysu, rozchorował mi się ojciec i to poważnie, nie wiem kiedy u mnie wszystko wróci do normy.
Opieka nad ojcem wymaga ciągłego przebywania z nim kogoś z rodziny, więc dyżurujemy przy łóżku.

Pozdrawiam wszystkich uczestników sobotniego craftowania w Krakowie :)
Przesyłam pozdrowienia zaglądaczom i ściskam komentujących:*

20 komentarzy:

  1. Bardzo subtelna karteczka... Dużo sił dla Ciebie i Twojej całej rodzinki w czasie dyżurów,a tacie jak najszybszego powrotu do zdrowia:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo zdrówko dla Taty, a Wam wszystkim dużo sił do opieki nad Tatą :) Trzymam kciuki za szybki powrót do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. piękne!
    Jejku zdrówka życzę!! i trzymam kciuki za Twojego tatę !!
    Ja się przed chwilką dowiedziałam, że mój dziadek miał wylew :(
    Eh straszne rzeczy się dzieją.

    OdpowiedzUsuń
  4. Irenko, dużo zdrowia dla Taty oraz dużo sił dla Ciebie. A kartki bardzo eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Współczuję :( Życzę dużo siły, a Tacie szybkiego powrotu do zdrowia!
    Kartki piękne, podobają mi się ażurowe obramowania i delikatne kwiatki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo zdrówka dla Taty i wytrwałości dla całej Rodzinki- trzymajcie się!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo piękna kartka !!!
    Mam nadzieję, że wszystko u Ciebie będzie dobrze ...

    OdpowiedzUsuń
  8. Irenko trzymaj sie, wiem, potrzeba Ci duuuzzzo sily i wiary - bedzie dobrze!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdrówka dla Taty życzę i siły dla całej rodzinki!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kartki jak zwykle piękne i tak dopracowane, że aż zazdroszczę:-)
    Korzystam z okazji i dziś składam spóźnione życzenia wszystkiego najlepszego- bo widać, że są teraz bardzo potrzebne. Bardzo dobrze wiem, jak to jest martwić się o rodziców- u mnie póki co w miarę się wyprostowało, trzymam kciuki, żeby tak samo było u Ciebie. Gratuluję pierwszego miejsca na Unscripted Sketches:-) i dziękuję za życzenia:-)

    Mrouh- baraninka z 13 kwietnia:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ireno, wszystkie jesteśmy z Tobą, trzymaj się dzielnie, a Tata niech szybko wraca do zdrowia!!, pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. Kartka też i dla Ciebie samej . Głowa do góry.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kartka śliczna i... trzymaj się dzielnie. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Karteczka przepiękna, ale przede wszystkim życzę dużo siły! :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne kartki, piękna subtelna zieleń.
    Rudlisko, życzę Wam wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne karteczki,
    trzymaj się ciepło a Tata niech szybko zdrowieje:*

    OdpowiedzUsuń
  17. Karteczki bajeczne :-)
    A ty się Trzymaj mocno :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Troche po czasie, ale wszystkiego najlepszego z okazji urodzin Tobie zycze :)
    Mam nadzieje, ze Twoj tato szybko powroci do zdrowia!

    Piekne rzeczy tworzysz - cudne kartki :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!