środa, 31 marca 2010

Taka karteczka

Robiąc porządki w papierach natknęłam się na pozostałości po Romance.
Szkoda by leżały sobie na dnie szuflady postanowiłam więc zrobić z nich karteczkę.






Żeby karteczka nie była samotna dorobiłam jeszcze notes i powstał komplecik :)
Mam sentyment do tych papierów - szkoda, że już nie będzie możliwości ich zakupu...






Piękny ćwiek, papierowe kwiaty oraz metalowa ramka pochodzą ze sklepu scrap. com.pl.

Teraz zmykam do dalszych przygotowań przedświątecznych... życzę miłego wieczoru.
Pozdrawiam serdecznie :*

15 komentarzy:

  1. Ja mam jeszcze dwa komplety i niech sobie leżą... może ich notowania pójdą w górę :)

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Очень красиво, молодец!!!
    Мне очень нравятся все ваши работы))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Papiery są faktycznie super, z jednego z nich powstał mój zegar ścienny :) A notes i kartka przepiękne, ujęła mnie ramka metalowa oraz Twoje, jak zawsze idealne, perełki...

    OdpowiedzUsuń
  4. a mnie nawet nie było dane wypróbować tych pięknych papierów...zbyt mały staż i zbyt późno trafiłam do sklepu..towaru juz nie było...a kartka cudna!

    OdpowiedzUsuń
  5. zakochałam się w tym kompleciku!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny komplet! Bym rzekła: rasowy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczny komplecik, karteczka jest cudna

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wykorzystane ostatki! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. też mi będzie brakowało romancy...
    trudno!
    dobrze, że coś po niej pozostaje :)

    i to jakie śliczne coś!

    OdpowiedzUsuń
  10. Aj, jak mnie tu dawno nie było!

    Kocham Twoje prace za tę niezwykłą elegancję zawartą w prostocie. Ale to ja chyba już kiedyś mówiłam ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!