niedziela, 21 marca 2010

Ślubnie dla Scrapgalerii

Sezon ślubny przed nami, ale czas najwyższy pomyśleć o kartkach gratulacyjnych z tej okazji.
Miło mi zakomunikować, że rozpoczęłam współpracę ze Scrapgalerią :)
Miałam przyjemność pracować na materiałach, które można zakupić w sklepie:
- Zestaw papierów ozdobnych 12 x 12 cali Elegance Glitter

- Kwiatki papierowe Innoscence 2

- Large Ribbon Rose Cream

- 10mm Satin Edge Sheer Ivory

- 15mm Glitter Heart Cream

- Naklejki z perełkami E Line Pearl 2

- Stemple silikonowe Ornamentari

- Mini Brads- White

- Dziurkacz brzegowy Martha Stewart Edger Punch Heart Lace

- Dziurkacz ozdobny Martha Stewart Tools - Edge Punch Doily Lace

- Dziurkacz ozdobny Martha Stewart Plant Wavy Edge - Edger

- Dziurkacz ozdobny Martha Stewart Half Daisy - Edger





















Zapraszam również do zobaczenia prac oliwiaen w Galerii Projektantek.

Na koniec tylko dodam, że nowa kolekcja papierów K & Company Zestaw papierów ozdobnych 12 x 12 cali Elegance Shimmer
zawładnęła moim sercem, polecam ją szczególnie osobom, które planują zrobić kartki ślubne, komunijne czy z okazji jakiegoś jubileuszu.

Pozdrawiam ciepło w ten wiosenny wieczór:***

17 komentarzy:

  1. Czekałam i czekałam na te Twoje kartki, ale warto było - piękne są! (a wykrojników po cichutku zazdroszczę ;-)))

    OdpowiedzUsuń
  2. przepiękne!!! zachwyciły mnie też materiały i narzędzia, których używasz- jakość ale i ilość:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiekna produkcja, wszystkie karteczki bardzo eleganckie, delikatne, z ogromnym wyczuciem smaku. Gratuluje wspolpracy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarujesz! Kartki są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartki ślubne mnie oczarowały. Przepiękne, delikatne i eleganckie.

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję, a kartki są naprawdę piękne i eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne, eleganckie, ale i delikatne kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję!!! Bardzo się cieszę :-)
    A kartki śliczne!!! Takie subtelne i delikatne!:*

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękności.. heh.. ja to mogę pomarzyć ,żeby doścignąć ..

    OdpowiedzUsuń
  10. Волшебные открытки! очень элегантные! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne i bardzo eleganckie karteczki , bosko skomponowane ...

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne, delikatne, eleganckie! Masz rację, że ten papier jest idealny do kartek ślubnych.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ta pierwsza, z perełkami, najmocniej podbiła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zachwyciły mnie...piękne i delikatne:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!