niedziela, 7 marca 2010

Przygotowania do

Wielkanocy czas zacząć. U mnie w tym roku będzie mały poślizg spowodowany remontem w domu. Szykuję sobie kącik do papierowej twórczości, a teraz moje materiały jeszcze zapakowane w różnych pudłach są poupychane w pokoju córki. Ale już wkrótce mam nadzieję zacznę nadrabiać zaległości.

Takie karteczki wielkanocne robiłam rok temu:

















Jajeczne bazy oczywiście od Gizmo :*

A tyle kartek zrobiłam w tym roku...no szkoda gadać totalny brak czasu i miejsca ;(



Pozdrawiam i uciekam do dalszych obowiązków :)

20 komentarzy:

  1. Wszystkie Twoje kartki są bardzo ładne, ale poczekam może jakiś baranek wyskoczy? Co?
    Z zaciekawieniem czekam na zdjęcia nowego skrapkowego kącika.

    OdpowiedzUsuń
  2. Rudlis, masz Kobieto rękę do tego :)
    a kiedy tegoroczne?
    czekając na nie, zapraszam Cię do siebie po odbiór wyróżnienia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same piękności :)
    Cudowne kartki robisz !

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow!!! Powiem Ci, że tegoroczne kartki mnie powaliły. Cudowne. No świetne są.

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne kartki. Ja w tym roku jeszcze nawet pół kartki wielkanocnej nie zrobiłam :/. Też jestem w trakcie przygotowywania twórczego kącika :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te dziurawe jaja są fantastyczne :) Wszystko cudne!

    OdpowiedzUsuń
  7. A mnie się najbardziej podoba karta z embossingowanym jajem i śliczny wzór dziurkacza, który mam nadzieję niebawem również zakupić :) Wszystkie Twoje kartki są niepowtarzalne i mają klimat :)
    Widać, że święta idą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie są cudniaste, tegoroczne takie retro- świetny pomysł....też o takich myślałam, ale póki co szukam ładnych obrazków:)
    Śliczne prace!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne karteczki! Takie wiosenno - radosne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rudlis GRATULUJĘ, bo właśnie wygrałaś breloczek w anamarkowym candy!!!!! :) Myślę ze to miła wiadomość w Dniu Kobiet... ? :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie również najbardziej urzekło embosingowe jajo! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne karteczki, uwielbiam te wytłaczane - embossing:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudne są!!!
    Te kolory... mrrr... jak cukierki pudrowe :D
    :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wesołe kartki jak wesołe Święta. Wspaniałe. Na moim blogu czeka na Ciebie wyróżnienie- zapraszam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. świetne :)

    Zapraszam do mnie po wyróżnienie

    OdpowiedzUsuń
  16. Irenko, wielkanocne kartki powalające.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sliczne kartki, roznorodne, kolorowe, wiosenne

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziurawe jaj są świetne!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!