niedziela, 14 marca 2010

Powoli się normuje

Widać już koniec mojego domowego remontu, zaczyna być widoczna podłoga spod sterty kartonów, pudełek, worków, reklamówek.
Pokój nabiera kolorów, może jeszcze tydzień i wszystko wróci do normy.
Fotka zrobiona dzisiaj w niedzielny poranek:



Zaczynam też trochę dłubać kartki wielkanocne - to ich grupowe zdjęcie:



Ostatnio kilka dziewczyn pytało się mnie skąd mam retro obrazki do kartek - zrobiłam zakup paru kompletów na ebayu z tej firmy:



Ślicznie dziękuję za kolejne wyróżnienia:***
Już wkrótce przekażę je dalej.
Pozdrawiam Was serdecznie i zabieram się do dalszej pracy :)))

10 komentarzy:

  1. miło po remoncie będzie tak sobie siąść ;-) i podłubać więcej

    OdpowiedzUsuń
  2. no prosze, to nie ja jedna urzadzam remonty, bardzo lubie ogladac wnetrza, podpatrywac jakie inni maja kaciki, niektorzy cale pokoje.
    Robie wlasnie blog gdzie pokaze moj kacik jak bedzie gotowy.
    http://www.panizmogadoru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapowiada się ciekawie i na pierwszej i na drugiej fotce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę typowego kącika do pracy, ja swój mam w kuchni, jest przenośny, a na co dzień mieści się w kilku szafkach. Kartki zapowiadają się przyjemnie, zwłaszcza spodobał mi się obrazek kaczuszek w skrzyni :) i kraciaste wstążeczki też super!

    OdpowiedzUsuń
  5. już nie moge doczekac sie końca renontu i Twoich nowych prac . Ty ,które juz zrobiłś zapowiadaja się bardzo ciekawie...

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę, że nie tylko ja pudelka po lodach lubię :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne katrteczki! U mnie też remoncik zmierza ku końcowi :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Noo.. widzę, że dziurkacze mają już swoje miejsce :) Fajnie, że masz swój kącik :)
    Hihi.. a u mnie też dziś małe przemeblowanie - papiery zamieszkały w nowym kartoniku ;)

    Kartki oryginalne :)

    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super,że już powoli konczysz remont i będziesz mogła usiąść w swoim magicznym kąciku....aż Ci zazdroszczę bo mnie to dopiero czeka po Swietach.....w kążdym razie miłego "dłubania"...karteczki piękne :)), pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!