sobota, 27 marca 2010

I jeszcze w błękitach...

dwie karteczki dla wyjątkowych kobiet.
To taki wstęp na Dzień Matki.
Chyba każda matka dla dziecka jest wyjątkową osobą, dla mnie była moja mama.
Nie ma jej już ponad 5 lat i powinnam się już do tej sytuacji przyzwyczaić, ale ciągle myślę, że to tylko stan przejściowy.


Sama jestem matką już ponad 20 lat, ale z drugiej strony czuję się jeszcze dzieckiem tej jedynej i wyjątkowej dla mnie kobiety.

No trochę dzisiaj u mnie melancholijny czas, więc żeby Was nie zanudzać pokazuję błękity dla wyjątkowych matek:*





Buziaki przesyłam i mocne uściski dla Was zaglądających i pozostawiających ślad:***

18 komentarzy:

  1. cudne są!!!!!!!!cudowne!!!!!!Szkoda,że mojej Mamie też od pięciu lat nie mogę takiej wręczyć- chyba się wzruszyłam... ech:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniałe karteczki...wyjątkowe:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniałe karteczki :) W sam raz dla wyjątkowych kobiet :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Очень красивые открытки!!! Со своей изюминкой :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Albo swój nastrój włożyłaś w kartki, albo z kartek przeszedł na Ciebie, bo te karteczki są właśnie bardzo nostalgiczne i niezwykle piękne.

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniałe te karteczki!!! jestem pod wrażeniem!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kartki, choć okrągła bardziej przypadła mi do gustu. Twoja Mama na pewno patrzy z góry i uśmiecha się serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są Twoje kartki.I mądre refleksje. Też tak traktuję Mamę i staram się robić jej Dzień Matki częściej, nie tylko w maju ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piekne kartki, prosto od serca :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne kartki i jeszcze ten napis...

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne słowa i kartki. Aż mi się łezka zakręciła...

    OdpowiedzUsuń
  12. No tak, aż chciałoby się pójść z życzeniami do tych, których nie ma... Trzymaj się ciepło! A kartki, jak zawsze, piękne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mojej Mamy zabrakło 2 lata temu, ale ja wciąż mam wrażenie, że jest u siebie w domu i robi swoje ulubione pierogi...
    Kartki piękne, jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wzruszyłam się... moja Mamusia 12 lat temu odeszła, ale jeszcze mam w pamięci obraz jak macha do mnie z okna pociągu na pożegnanie gdy odjeżdżała po moim ślubie. Powiedziała do mnie wtedy: Teraz mogę odpocząć. Jesteś w dobrych rękach." Skąd wiedziała? Nie wiem, ale miała rację.

    karteczki nostalgiczny charakter mają to i budza refleksje. Bardzo ładne je zrobiłaś. Z ogromną przyjemnoscia do Ciebie zaglądam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!