sobota, 20 marca 2010

Chwalę się...

bo wygrałam w losowaniu Candy u anamarko taki cudny breloczek :)



Przyleciał do mnie pięknie opakowany, a tak wygląda w całej okazałości:



Drugi powód do dumy to moja własnoręcznie wykonana praca, nie byłoby w tym nic dziwnego bo dużo różnych rzeczy potrafię zrobić ;P
Ale decoupage to mój debiut, w dodatku ze spękaniami i przecierką!!!
A wszystko to zrobiłam pod czujnym okiem fachowca czyli Inki:***
Teraz zostało mi tylko kilkakrotne lakierowanie, potem założenie mechanizmu i zegar zawiśnie na ścianie mojego pokoju :)



Muszę przyznać, że farba i pędzel nie są moją mocną stroną.
Ale coś mi się wydaje, że to nie jest ostatnia moja praca w tej technice ;)

Kochana Inko bardzo dziękuję za cierpliwość i fachowe podejście do mojej osoby i moich nie-umiejętności w decoupage:***

A Was tuzaglądaczy pozdrawiam bardzo wiosennie :)
Pozostawiającym ślad po wizycie przesyłam buziaki :*

17 komentarzy:

  1. Gratuluję tak udanego debiutu dekupażowego.
    No i wygranej też gratuluję. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna praca:-) Podziwiam i gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  3. ależ wspaniały zegar się szykuje!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Trudno uwierzyć że to Twoje pierwsze podejście do decu,ale Ty jesteś zdolna i szybko się uczysz.Nie zapomnij przykleić cyferek przed założeniem wskazówek - Carmen.

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem pod wrażeniem! pieknie ci wyszło

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna praca!!! Pokaż cały!
    Ja też jeszcze nic nie zrobiłam w decu, ale wszystko przede mną. :*

    OdpowiedzUsuń
  7. no proszę, i kolejna technika w której idzie Ci rewelacyjnie :)

    gratulacje wygranej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko wychodzi ładnie, bo jesteś bardzo zdolną osobą. Gratuluję wygranej! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękny zegar! Naprawdę to pierwszy raz z decu? Nie wierzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje :)
    A tarcza zegara wyszła naprawdę ciekawie, te spękania mistrzowskie! Tulipany też cudne, zapachniało wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Debiut bardzo udany! Fajnie się prezentuje :)
    Tak, na wiosny powitanie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie no, jak na pierwszą prace to rewelacyjny efekt. Masz szczęście, że jest ktoś, kto jest w stanie Ci pomóc, zawsze to inaczej niż gdy do wszystkiego trzeba dochodzic samemu. Zegar cudeńko, bardzo mi sie podoba!! Zresztą jak widzę, nie tylko mi. Po takich komentarzach, to pozostaje juz tylko chwycic pędzel w dłoń i... tworzyc dalej, bo widac, że masz do tego rękę!!

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiekny debiut ! i wcale nie widac, ze to Twoja pierwsza praca w tej technice, wrecz przeciwnie, wyglada tak, jakbys ich juz nascie popelnila ....

    pozdrawiam cieplo :**

    OdpowiedzUsuń
  14. no proszę, ale ile się nasłuchałam, że co jak co, ale decu to cię nigdy nie pociągnie:))) super:)

    OdpowiedzUsuń
  15. swietny debiut
    jestem pelna podziwu

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też z doświadczenia już wiem, że współpracując z Inką można się w decu zakochać :)A praca naprawdę cudna! pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny zegar!
    super pomysł ze spękaniami po jednej stronie!!

    ja zrobiłam deseczkę pod kalendarz z tą serwetką :) ale nie byłam przy tym tak pomysłowa jak Ty. Podziwiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!