piątek, 26 lutego 2010

Spleciony koszyk

Pamiętam jak podobne koszyki, splecione serca wykonywaliśmy w szkole podstawowej na dawnych zajęciach praktyczno-technicznych.
Gdy ostatnio znalazłam kurs (tutorial) na ten koszyczek wiedziałam, że "muszę" go zrobić. Wczoraj nadszedł właśnie ten moment.







Trzeba przyznać, że jest pracochłonny, myślę, że na Wielkanoc może się przydać.
Każdy widzi, że papiery winne mną zawładnęły, ale już niedługo pokażę kilka prac z użyciem zupełnie innych, nowych papierów.

Pozdrawiam ciepło Was zaglądaczy:*
Uściski dla komentujących:***

18 komentarzy:

  1. Pięknie wyeksponowane dziurkacze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna podwalina do świątecznej dokoracji:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny !
    Czuć wiosnę ....
    Wspaniała jest biała róża - cudna dekoracja na twoim koszyczku !!!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetnie się prezentuje!
    i ten motyl.... piękny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Brawo, misterna robótka! Ja ucięłam dopiero kawałeczek papieru winnego, jakoś mi szkoda trochę używać... ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. na pewno się przyda!

    ale masz zdolności :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczny pomysł!
    i perfekcyjne wykonanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękności! Idą Święta- znowu...

    OdpowiedzUsuń
  9. koszyczek jest boski!!! Piekny... idealny jako dekoracja wielkanocna :D
    Napewno wykorzystam pomysl :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszyczek piękny! Elegancki i delikatny!
    Dużo pracy włożyłaś, każda plecionka jest pracochłonna!
    A czy mogłabyś dodać link do kursu?
    Buziole :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszyczek super ;d podzielisz się tutkiem?

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniały pomysł z tym koszyczkiem, jeszcze nie doczytałam postu do końca jak właśnie pomyślałam, ze na Wielkanoc jak znalazł !!!
    Śliczne rzeczy tworzysz... oj śliczne ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo mi się podoba, widać, ze jest pracochłonny, ale efekt super!

    OdpowiedzUsuń
  14. Rudlis, Tobie to powinni przyznać zestaw winnych papierów w gratisie, jako nagrodę za tworzenie z nich cudów i wianków :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Super! Ale mi się już wiosny chce.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!