środa, 3 lutego 2010

Prosto i kolorowo

Tak można nazwać mój scrap dla Grzesia :)
Wykonany na papierach z I lowe scrap, pasowały mi owocówki oraz soczyste lato :)







Do wykonania scrapa posłużyła mi mapka Truskawki ze strony Creative Scrappers




Praca poleciała już do Malgwy i mam nadzieję, że wkrótce dotrze na miejsce.
Zmykam do pracy szkolnej bo koniec semestru - czyli konferencje klasyfikacyjne, zebrania z rodzicami i cała reszta szkolna czeka ;(

Pozdrawiam ciepło odwiedzających i ściskam mocno komentujących:***

11 komentarzy:

  1. Świetny scrap,
    ach jak Ci zazdroszczę ,ze ferie jeszcze przed Tobą, ja już po:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny, energetyczny scrap! Cierpliwości! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Scrapek z tymi papierami bardzo wyszedł wesoły. Ta mapka za mna chodzi, więc może i ja się na nią zasadzę, jakem nie-scrapowa... A Luby mój dzis wróciwszy z pracy pyta: czemu takie kolejki samochodów przed wszystkimi szkołami? Odkąd ja nieszkolna, zapomniał, że wywiadówek czas i uznał, że jakis kataklizm:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny scrapek !!!! I te detaliki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Irenko, bardzo Ci dziekujemy za fantastycznego huzara. Teraz to my go juz nie dogonimy! Trzymac Red Bull z daleka :D
    Śliczny jest. Taki pozytywny.
    Ściskam i mam nadzieje do zobaczenia
    Aga

    OdpowiedzUsuń
  6. wow:)

    po pierwsze miło mi bardzo, ze scrapnełaś moja mapkę :* a po drugie świetny los:)

    OdpowiedzUsuń
  7. podobaja mi sie te krole rosy. Nie umiem w sklepikach na to trafic, a jako poczatkujaca, nawet nie wiem jak sie nazywa zeby tego poszukac. W kazdym razie - piekne rzeczy tu widze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zapraszam po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne kolorki, scrap jak najbardziej pozytywny.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!