niedziela, 28 lutego 2010

Oficjalnie zapraszamy!



Ruszył blog Śląskiego Festiwalu Rękodzieła - zapraszamy tu .

Autorem naszego festiwalowego loga jest Adam - z wykształcenia plastyk,
z zamiłowania origamista i miłośnik straży pożarnej :)
Zapraszam na jego podwórko

A już dzisiaj zachęcamy do wklejania na swoich blogach loga z linkiem do strony festiwalowej - 22 maja rozlosujemy atrakcyjną nagrodę (rękodzielniczą) wśród wszystkich, którzy zgłoszą pod tym postem, że na blogu zamieszczony jest banerek festiwalu - zapraszamy wszystkich nie tylko mieszkańców Śląska :)


Dziękuje za odwiedziny i miłe słowa pod ostatnim postem:*

39 komentarzy:

  1. Informacja o Festiwalu jest już zamieszczona na bocznym pasku blogu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. info dodane

    http://paszczakowice.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. W dzisiejszym wpisie na blogu dodałam Wasze logo i link do bloga festiwalowego:
    http://kardamonowa.blox.pl/html/1310721,262146,14,15.html?1,2010

    OdpowiedzUsuń
  4. Banerek zamieściłam :) Chętnie wezmę udział w losowaniu :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Baner festiwalu zamieszczony, z przyjemnością wezmę udział w zabawie
    http://ewamaison.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Melduję posłusznie , że banerek już zamieszczam :)
    Pozdrawiam ciepło...

    OdpowiedzUsuń
  7. Już wpisałam w kalendarzu termin festiwalu i mam nadzieje nic nie stanie na przeszkodzie żeby się na nim pojawić.

    Info na blogu

    OdpowiedzUsuń
  8. Info na bocznej kolumnie, żeby każda z nas mogła się tam zjawić! Mam nadzieję, że będzie fajna impreza!
    pozdrowienia
    aga

    OdpowiedzUsuń
  9. Tez zamieściłam i chętnie się wybiorę :)

    http://greenrabbitsland.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. info dodane
    na pewno tam się zjawię bo daleko nie mam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zamieszczam info u siebie i przekazuję Ci wyróżnienia :) Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  12. Irenko, zapraszam po wyróżnienia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Info na blogu juz mam:
    http://g-a-scrapbooking.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. INFO DODANE, SZCZĘŚCIARA ZE MNIE, BO MIESZKAM NA ŚLĄSKU ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. OOO nareszcie coś się dzieje na Śląsku :-) Super!

    OdpowiedzUsuń
  16. Banerek zamieszczony ... z boku bloga jest.
    Szkoda, że trochę daleko mieszkam choć na Śląsku.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zapraszam do mnie na blog, po wyróżnienie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. banerek już zamieszczam i zapisuję się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Szkoda że z Podkarpacia na Śląsk nie jest bliżej :( Ale info na blogu zamieściłam

    OdpowiedzUsuń
  20. info u mnie na pasku bocznym ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Już zamieszczam informację i zapisuje się też do zabawy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Informacji o takim wydarzeniu nie może zabraknąć u mnie na blogu. Wkleiłam banerek coby zawsze był widoczny. Mam nadzieję, że uda mi się odwiedzić Festiwal choć na chwilkę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. to i ja sie zapisuje mam reklame z linkiem w poscie:) pozdro:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Oczywiście ja też zamieściłam informację na moim blogu :o)
    Mam nadzieję, że spotkamy się 22 maja w Chorzowie!!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. banerek już jest, zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  26. Logo i link w jednej osobie zamieszczone :)
    http://styczna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. To ja też zgłaszam, że zamieszczam banerek;-) Życzę owocnego festiwalu!
    Zapraszam na www.myszatworzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Cieszę się! Na pewno mnie nie zabraknie wśród zwiedzających :)
    Oczywiście - propaguję... na blogu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Zadanie wykonane, po lewej stronie w pasku bocznym.....na śląsk trochę daleko z Zielonej Góry, no ale próbuję szczęścia w losowaniu.

    OdpowiedzUsuń
  30. Banerek wstawiłam. teraz czekam z niecierpliwościa na Festiwal. Będę na pewno.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja także banerek wstawiam na stronce. Pozdrawiam.
    emade76.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. I ja dodałam banner na moim blogu.
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  33. Banerek na blogu:)Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  34. wkleiłam i w dodatku się wybieram:)

    OdpowiedzUsuń
  35. to ja też.
    logo w pasku bocznym :)

    http://hendmejdowemiszmasze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!