poniedziałek, 15 lutego 2010

I Śląski Festiwal Rękodzieła

Mam zaszczyt zaprosić wszystkie kreatywne i twórcze osoby na

I ŚLĄSKI FESTIWAL RĘKODZIEŁA,

który odbędzie się 22 maja 2010 r. w Chorzowie.

Dokładne miejsce festiwalu to Gimnazjum nr 8 z Oddziałami Integracyjnymi w Chorzowie, które wraz z KORALIUM jest organizatorem Festiwalu.

W tej chwili trwają jeszcze ustalenia organizacyjne, ale mogę przekazać, że oprócz stoisk wystawców będą pokazy i warsztaty m.in. biżuterii, decoupagu, filcowania, florystyczne, scrapbookingu oraz wielu innych.

Liczymy na udział profesjonalistów ze Śląska i Zagłębia.

Wiem, że to ogromne przedsięwzięcie, ale też dobra okazja na wymianę doświadczeń i umiejętności.

Brałam udział w Festiwalu Haftu, Koronki i Rękodzieła w Łodzi i wiem, jaka to przyjemność mieć możliwość zobaczenia tylu wspaniałości w jednym miejscu.
Może nas festiwal nie będzie tak ogromny jak ten w Łodzi, ale niech będzie chociaż jego namiastką :)

Pozdrawiam Was serdecznie i życzę miłego wieczoru...ja zmykam ustalać dalsze plany:*

7 komentarzy:

  1. Super! rewelacyjne imprezy.
    U mnie, w Lubinie w czerwcu już IV Festiwal Rękodzieła. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. O, to ja się do Ciebie uśmiechnę o jakieś szczegóły jak u Was to wygląda :)
    Odezwę się wkrótce:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie! Chętnie bym się na taki festiwal wybrała...a może i moje makramki mogły by się pokazać?

    OdpowiedzUsuń
  4. Nasz festiwal rękodzieła to jest to.
    Świetny pomysł Irenko ))))))))

    OdpowiedzUsuń
  5. super by było to zobaczyć...!
    ciekawe, czy mój mąż się zgodzi na rocznicową podróż na Śląsk...

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł! już się nie mogę doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. o to i może mnie uda się jakoś zorganizować wyjazd...no w końcu z Zagłębia pochodzę :-)tylko teraz reprezentuje region Podbeskidzie. Fajnie było by zobaczyć w jednym miejscu bratnie dusze

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!