poniedziałek, 1 lutego 2010

2=1 czy to możliwe?

Taką przewrotną matematykę stosuję ;)
Piękną kartkę do liftu zaproponowała bikeflower na forum scrappasion.
Czas do końca zabawy to piątek, ale ja już wczoraj siedziałam nad karteczką tak bardzo mi się spodobała.
A co z tym wspólnego ma matematyka?
Gdzie dwa gorące kochające serca tam zawsze jest jedna prawdziwa miłość!
Chyba się ze mną zgodzicie.







Zachęcam do udziału w zabawie "cardlift równoległy" na forum.

Papiery użyte do karteczki to K & Company, wstążeczka z allegro, a cała reszta pochodzi z mojej szuflady :)

Pozdrawiam serdecznie, buziaki przesyłam:*

20 komentarzy:

  1. Śliczna karetczka...zachwyciła mnie!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna kartka taka subtelna i delikatna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lifcik świetny serducha cudne eh powzdychać tylko można . A jeśli chodzi o matematykę to 2+2 nie zawsze daje 4 prawda ??!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne przesłanie! A sama kartka urocza!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo udany lift, wierny, a jednak z Twoim "rysem":-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka, cudne papiery i świetna ;-) matematyka! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna karteczka, a matematyka oczywiście jak najbardziej prosta.
    Przy okazji zapraszam do mnie po wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  8. KARTELUCHA UROCZA! A CO DO MATEMATYKI... TO CZASEM TAKIE DWA GORĄCE SERCA MOGĄ STWORZYĆ JEDNO JESZCZE - MALUTKIE.... TAK MI SIĘ JAKOŚ SKOJARZYŁO -POZDRAWIAM SERDECZNIE:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak najbardziej - zgadzam się, jeśli chodzi o 2=1! Piękna, romantyczna kartka! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna! Urzekająca! Subtelna!

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna jest! Ma taką sentymentalną nutę....

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne romantyczne karteczki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pojemna szuflada ;) Tyle cudów mieści... Mnie osobiście zauroczył kwiatek. Szukam takich hortensji na necie i nie mogę znaleźć... :(

    OdpowiedzUsuń
  14. JaMajka te kwiatki bywają w craft4you oraz w scrappasja tu

    http://www.scrappasja.pl/index.php?p297,kwiatki-prima-elegance-coffee

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!