sobota, 23 stycznia 2010

Zimowe słodkości u Rudlis - Candy Blog

O tym, że uwielbiam dziurkacze chyba większość osób tu zaglądających wie,
dlatego też postanowiłam podzielić się z jedną z Was dziurkaczem śnieżynką.
Zima za oknem, mroźno, więc z pewnością dziurkacz będzie jeszcze wykorzystany do upiększenia albumu zimowego czy scrapa :)
Dodałam do tego wstążeczki, koronki, różnokolorowe kwiatki i to wszystko umieściłam w butelkach szklanych.
A ponieważ to słodkości,
więc nie mogło zabraknąć ubranego pudełka Toffefee ;)

To składa się na moje pierwsze w tym roku candy.
Pierwsze bo planuję jeszcze 3 takie zabawy - każda związana z porą roku.



A tak wyglądają poszczególne elementy składowe candy.
Dziurkacz nowy, otwarłam tylko opakowanie w celu sprawdzenia czy działa.



Mała buteleczka z małymi kwiatkami.



Na koniec komplecik - buteleczka i czekoladki jednakowo ozdobione.
Toffefee mają termin ważności do maja (czyli dużo czasu jeszcze ;)



A warunki udziału to:

- wyrażenie chęci udziału w losowaniu poprzez napisanie komentarza w tym poście,
- osoby blogujące informują o tych słodkościach na swoich blogach
(proszę wkleić zdjęcie z cukierkami),
- osoby nie mające bloga też mogą wziąć udział, ale proszę by w komentarzu podały
swój adres emailowy,

To enter the candy, all I ask is that you add a link to the sidebar of your blog if you don't mind..... there's no need to follow me, just leave me a comment on this post so I can come and check out your blog ;)


TERMIN ZGŁOSZENIA TO 19.02.2010, GODZ. 22.00 :)


Życzę powodzenia :***

391 komentarzy:

  1. cudowne słodkości i wszystko tak pięknie zapakowane i zaprezentowane :) zapisuję się oczywiście, a info już na moim blogu-pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. cuuudne!!!
    zapisuję się,mam dziś urodziny,może mi się poszczęśći w losowaniu!!
    info u mnie po prawej a wieczorkiem wkleje zdjecie
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Rudlis,
    przepiękne słodkości!!!
    oczywiście biorę udział :D
    informacje już umieściłam u siebie :)
    pozdrawiam serdecznie
    ulka

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne :) Oczywiście biorę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne candy, takie w pięknym pastelowych barwach, takie typowo słodkie. Chcę wziąć udział ;) ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak pięknie ozdobione, nie oprę się takim slodkością. (:

    OdpowiedzUsuń
  7. Z każdą wizytą na Twoim blogu upewniasz mnie w jednym - chcę tak potrafić albo chcę, żeby moja praca tak wyglądała! A dzisiaj powiem tylko tyle: chcę to mieć! :)

    A zatem dopisuję się do kolejki osób chętnych na te słodkości!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne candy:)
    i do tego tak starannie zapakowane:)
    mąż powiedział że cieszy go obecność toffefee, bo znajdzie się też coś dla niego:P
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo starannie przygotowane candy i ...bardzo słodkie :) zapisuję się oczywiście :)

    http://shiraja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. no i jak tu się nie skusić... Oczywiście ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  11. To ja też podnoszę palec do góry! Może się uda, takie słodkości...

    http://fotobyindi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze że takie słodycze nie idą w biodra :D
    Oczywiście że ustawiam się kojece - nowy rok, może dopisze mi szczęście?

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow!! Co za pyszności!!!:)
    Oczywiście ustawiam się w kolejce!! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Po takie słodkości i nas nie może zabraknąć! Ustawiamy się grzecznie w kolejce! Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  15. o mamusiu, dobrze że tu trafiłam w porę :) (a jakbym tak dziś nie przeglądała ulubionych blogów...)
    nie ma innej opcji - ustawiam się w kolejce :)

    info na prawym pasku bloga

    OdpowiedzUsuń
  16. Gustowny komplecik!
    Pozdrawiam!;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne te zimowe cuksy :)
    Info u mnie na pasku bocznym: http://studiolimonka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczne Candy! zgłaszam się z radością ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne candy. Aż ślinka cieknie :)

    Chętnie ustawię się w kolejce :)
    Pozdrawiam,
    Yoaś

    http://yoanna-mojapasja.blogspot.com/2010/01/cukierasy.html

    OdpowiedzUsuń
  20. To i ja skromnie się ustawiam w ogonku, piękne candy urządziłaś!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. JA NIESTETY MAM TYLKO TALENT DO PSUCIA DZIURKACZY WIEC PRZYDA MI SIĘ PIĘKNA GWIAZDKA ;-)
    Słodkosci przepiekne!
    olesz2@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. zgłaszam się :)))))
    napisałam o Twoim candy w moim dzisiejszym poście :)
    ależ cudowności rozdajesz i moje ulubione toffefee :)

    OdpowiedzUsuń
  23. to ja też staję w kolejce :) info u mnie po prawej, kiciula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ale słodkości i te cudowne ubranko na Toffefee. Chętnie i ja ustawię się w kolejce.

    k.surmiak@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  25. ustawiam się radośnie w kolejce do Toffie :D

    OdpowiedzUsuń
  26. bardzo kuszące słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  27. To ja też stanę w tej kolejeczce :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale prezenty rozdajesz! Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne cukiereczki, przepięknie zapakowane!!! Ustawiam się!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja również z chęcią się ustawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  31. jakie piękności! cudo!!!! oczywiście że piszę się na listę :)
    i zapraszam do mnie;
    www.magdamatraszek.blox.pl

    jutro wrzuce fotke z candy do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  32. To i ja się ustawiam... chociaż nigdy nie mam szczęście :( ale może tym razem!


    pozdrawiam

    w-swoim-swiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Zainspirowałaś mnie pomysłem "tematycznego candy" muszę coś w tym stylu u siebie wymyślić...

    Ale tymczasem, zapisuję się na słodkości u ciebie, bo jak tu się nie zapisać??? :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Witaj :)
    Ale tu nam piękności przygotowałaś :)
    Puncherek pierwsza klasa, kwiatki, dodatki ..nawet same słoiczki wyglądają tak bosko, ze chce się je mieć :) ..
    już nic nie mówiąc o .. słodkościach .. toffefee - KOCHAM!!
    Ustawiam się w kolejce :)
    Dziękuję, że dajesz szansę wygrać te cudeńka :*

    OdpowiedzUsuń
  35. ale się cieszę, że nieblogujący też mają szansę. :D aż grzech nie spróbować! tym bardziej, że takie cudeńka.:)
    pozdrawiam ciepło. :))

    pyt.ka
    karolapytko@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. jak do maja ważne to .. ja chcę! ;)
    cudny zestaw !

    OdpowiedzUsuń
  37. Pociekła mi ślinka na te słodkości... Właśnie wyszłam z kuchni, gdzie napiekłam chałki waniliowe i usmażyłam oponki serowe - ale wciąż mi mało! :D

    OdpowiedzUsuń
  38. ja też się skuszę...
    to przez te toffifee ;)))
    pozdrawiam cieplutko
    aga

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow! Ustawiam się w kolejce i pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakie słodkosci! Nie omieszkam się zapisac;)

    Pozdrawiam gorąco!
    Weronika
    www.koralikowaweraph.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. o mamuniu jakie cuda..i jak pieknie podane :) trudno sie nie skusić

    OdpowiedzUsuń
  42. Cudowne candy !
    Oczywiście, że biorę udział ... :)))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  43. Cudeńka!I przez Ciebie tak ślicznie przyozdobione!
    Ustawiam się w kolejce!

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudne łakocie... zgłaszam chęć i aż mi słodko na samą o nich myśl:) pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  45. Oj muszę, muszę spróbować - później bym sobie w brodę plula :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Cukiereczki. Uwielbiam takie słodkości.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. O jakie skarby do wygrania... Może mi się poszczęści.

    www.karola-handmade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. oo jakie pyszności :] I jeszcze słodziej byłoby się w nim załapać :)
    isis przesyła pozdrowienie i zaprasza do siebie :

    www.mojswiat4.blox.pl

    :D

    OdpowiedzUsuń
  49. oj, jestem strasznym łasuchem :)))
    http://monikamiscela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  50. takie słodkości...hmmmm....cudne!:) już sie nie mogę doczekać losowania:):):)

    OdpowiedzUsuń
  51. o kuchnia Wojtek ale pyszności:P
    piszę się a jak:))

    OdpowiedzUsuń
  52. Ale cudowne słodkości:
    http://g-a-scrapbooking.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. O jak wspaniale byłoby wygrać te słodkości!
    W kolejce się ustawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Hihi co by to Toffifee wytrzymało do dnia losowania hihi;)

    Ja oczywiście jestem baaardzo chętna do wygrania takiegoż cudnego zestawu:D I to nic,że miałam się odchudzać a co tam;)

    Pozdrawiam Joasia!

    http://joasiunia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. Rudlis, привет!
    Мне нравится у тебя тут, всё такое красивое!!
    Спасибо за шанс выиграть твою шикарную конфету!!
    http://scrap-zolushka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. I admire your works! They are fine!
    Very tasty sweet! My reference in my blog http://volshebnayashkatulochka.blogspot.com/2010/01/blog-post_540.html

    OdpowiedzUsuń
  57. uh! muszę spróbować! kocham dziurkacze, kwiatki i tak pięknie zapakowane!!

    ah! a info o candy tu: (poukładane wg dat):

    http://malowanyimbryczek.blogspot.com/search/label/CANDY

    OdpowiedzUsuń
  58. To może i ja spróbuję swojego szczęścia a nuż się uda;-)
    Co prawda nie mam swojego bloga, dlatego też dziękuję za możliwość wzięcia udziału w zabawie osób nie posiadających go.
    Ten blog odwiedzam bardzo często i postanowiłam się skusić na tak cudne candy;-) Aż ślinka cieknie od tych słodkości;-)

    http://picasaweb.google.com/agniesia125
    oraz mój e-mail: aga135790@wp.pl

    Pozdrawiam
    Agnieszka - Agniesia125

    OdpowiedzUsuń
  59. niezwykle wprost kuszące słodkości, z Toffikami na czele!!! ;) ja też ustawiam się w kolejce oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Zgłaszam się i liczę na wygraną :)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  61. Potulnie ustawiam się w kolejeczce, licząc na cud;)
    elaolsz@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  62. Irena, ale wystawiłaś na pokuszenie cukiereczki:)))Ten dziurkacz mmmmm..... marzenie:) Pozdrawiam ciepło i ustawiam się w kolejce:)))

    OdpowiedzUsuń
  63. o rany, ale cuda!!!
    Wybierz mnie, please, please, please!!!!;)

    OdpowiedzUsuń
  64. What a yummy candy!!!
    I have popped you in my sidebar on my blog http://miawoo.blogspot.com/!! Oh fingers and toes and everything else crossed!!
    Thanks for the chance to win!

    OdpowiedzUsuń
  65. cudowne i tak pięknie zapakowane:) Wiadomość umieszciłam na blogu:)Bardzo podobają mi się Twoje prace:)
    Oczywiście ustawiam się w kolejce i mam nadzieję że mi się poszczęści:)

    OdpowiedzUsuń
  66. ja też się zgłaszam :) pozdrawiam!
    moze mnie się coś w końcu uda :)
    z takimi słodkościami może w końcu odważyłabym się coś popróbować scrapowo :)

    a info już zaraz będzie u mnie tu:

    http://nocne-dlubaniny.blogspot.com/2009/07/candy-ale-jeszcze-nie-u-mnie.html

    OdpowiedzUsuń
  67. ustawiam się w kolejce po te śliczne cukierasy

    OdpowiedzUsuń
  68. Super słodkości są do wygrania to staję w kolejce. Może szczęście się do mnie uśmiechnie...

    Pozdrawiam.

    www.urokliwisko-gohy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Beautiful works!!
    thanks for nice candy!
    http://domire-domire.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. jeszcze ja !!!!!! jeszcze ja jestecm baaaardzo chętna na te słodkości

    OdpowiedzUsuń
  71. Zachwyciły mnie te czekoladki! Więc też się zgłaszam do losowania!
    Pozdrawiam!

    mikasiami@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  72. to może ja też spróbuję? cudne zimowe słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  73. Your candy just awesome! Thanks and thanks for the chance to win! I really want to be the lucky winner. Linked candy on my sidebar and I'm your follower.
    Greetings from Russia,
    Ukka

    OdpowiedzUsuń
  74. O matko jakie słodkości :D aż się pośliniłam :D zgłaszam się :D

    klamaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  75. nie da się nie wziąć udziału, prześliczne candy!

    P.S. Na blogu zamieszczę informację, ale nie jestem pewna czy uda mi się wstawić zdjęcie;)

    OdpowiedzUsuń
  76. Ale śliczności przygotowałaś...cudo!!! Ustawiam się w tej wielkiej kolejce...może się uda:))Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  77. Wonderful candy! Thanks for the cahnce to win.
    Greetings from Estonia.

    OdpowiedzUsuń
  78. Bardzo wysmakowane candy :)

    http://monika-jot.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  79. genialne Candy :) aż grzech się nie zgłosić :D

    OdpowiedzUsuń
  80. Thanks for the chance.
    Greetings from Estonia

    OdpowiedzUsuń
  81. ale cudne cukieraski, bardzo bym się ucieszyła gdyby mi się trafiły :)

    basia__k@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  82. Już samo zdjęcie jest słodkie, a mieć takie cukiereczki w realu....mmmmmarzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  83. fiu fiu ale candy :) już się ustawiam i liczę na cud :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  84. cudeńka... zgłaszam się i ja
    super,że mogą też ci co nie mają bloga
    pozdrawiam :)
    joa-sz_42@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  85. ..ja też spróbuję szczęscia :)

    OdpowiedzUsuń
  86. Wow, szalejesz! :D
    Słodkości naprawdę apetyczne, ze obojętnie przejść nie można ;)

    OdpowiedzUsuń
  87. mmm :) przyszłam skuszona tymi słodkościami:

    OdpowiedzUsuń
  88. Również i ja ustawiam się w kolejce po te cudne słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  89. Może ktoś mi szczęście podaruje :)
    więc swój e-mail wpisuje
    wara@poczta.forward.pl
    pozdrawiam ADAWa

    OdpowiedzUsuń
  90. Cudeńka! Ja też poproszę! :P

    OdpowiedzUsuń
  91. No... kilka dni a ilu chętnych już :) I wcale się nie dziwię!! Boskie cukierasy :) :) Może mnie wylosujesz?

    OdpowiedzUsuń
  92. Takie słodkie candy, że i ja się skuszę!!!

    OdpowiedzUsuń
  93. Jakie to wszystko śliczne :) zapisuję się. Zwłaszcza, ze blog też mi sie bardzo podoba. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  94. Mniam, mniaaam!!!
    Piękniaste przydasie, ale to toffifi to już rozpusta. Uwieeeelbiam!
    I zapraszam do siebie na słodkości :)

    OdpowiedzUsuń
  95. Nie wiem co się dzieje, ale nie mogę dodać zdjęcia :( Dodam wieczorem lub jutro rano

    OdpowiedzUsuń
  96. Chętnie spróbuję swego szczęścia :)) info u mnie na blogu w bocznej szpalcie

    OdpowiedzUsuń
  97. Oj kusisz i to jeszcze jak:) Chociaż szczęścia nie mam w takich zabawach to się zapiszę, dam mu szansę... ;)))
    http://jolinka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  98. wonderful candy !!! thanks for the chance to win! Link in my sidebar and a follower.
    http://malwina28.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  99. wow,ale cukiereczki :))postanowiłam wdepnąć i jakoś wyjśc z podziwu nie mogę:)

    OdpowiedzUsuń
  100. O rany ale cuda! Ustawiam się w kolejce! Info już u mnie na blogu (w bocznym pasku) :-). Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  101. To i ja staję w ogonku!
    Cukierasy wyglądają tak bosko, ze nawet gdyby były to puste opakowania, to chciałabym je wylosować :)
    Lecę zostawić info na moim pasku bocznym :)

    OdpowiedzUsuń
  102. Cudonosci te słodkości! Ah gwarantuje, że u mnie byłoby im cudownie!

    Bloga niestety nie mam więc podaje maila ;) olinek1009@gmail.com
    trzymam kciuki żeby mi się udało ;)

    OdpowiedzUsuń
  103. Jeeejku.. Jakie słodkości! Zapisuję się! ;)

    OdpowiedzUsuń
  104. Nie byłabym sobą, gdybym nie spróbowała...
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  105. Fantastyczne zimowe Candy!!! oczywiście ustawiam się w kolejce :) :) :)Może mi się poszczęści :)

    OdpowiedzUsuń
  106. cudne słodkości!!! nie dziwię się, że taka dłuuuuuga kolejka... ale spróbuję...

    OdpowiedzUsuń
  107. Zapisuję się bo oczy mi świecą jak małe latarnie na widok tych cudowności.
    http://gosi-pragnienia.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  108. kolejka pewnie będzie jeszcze dłuższa, ale i ja chcę spróbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  109. to ja też się zgłaszam :D

    arbuzowa@windowslive.com

    OdpowiedzUsuń
  110. Oriko piękne są Twoje słodkości,
    może mnie szczęście dopisze?
    Pozdrawiam. Joanna


    matkaczeka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  111. it looks so beautiful! I would like to take a chance! Thanks!

    OdpowiedzUsuń
  112. Śliczne candy!
    Ja również uwielbiam dziurkacze! Jakbym chciała mieć w posiadaniu tekie wspaniałe cukierasy ;) Zapisuję się i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  113. tak smakowite candy, ze i ja się skusiłam, choć z reguły nie biorę udziału ;) pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  114. taka kolejka... no cóż może mi się poszczęści:)

    OdpowiedzUsuń
  115. ja tez , ja tez ...jestem straszny łasuch:)
    gosia dl

    kiwaczek1@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  116. Cukiereczki cudne, również się zapisuję i biegnę zostawić u siebie wiadomość.

    OdpowiedzUsuń
  117. ojej... ale długa kolejka... ale to wyznaczmik dobroci, zatem staję grzecznie i się ślinię :)

    OdpowiedzUsuń
  118. What a nice candy. I love it so much!!! Thanks for the chance to win it )) I linked it on sidebar http://larisa-raznosti.blogspot.com/
    Hugs from Larisa

    OdpowiedzUsuń
  119. Witaj!
    Takie cuda rozdajesz, że nie sposób się oprzeć;-)
    Szybciutko ustawiam się i ja w tej dłuuuugiej kolejce.
    Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  120. tyyyle chętnych... :)
    Staję w kolejce i ja :)

    OdpowiedzUsuń
  121. ooo, pyszności widzę, więc chętnie stanę w kolejce. ja z tych nieblogujących (jeszcze), zatem: kadra59@gmail.com
    a wolnej chwili zapraszam na http://picasaweb.google.com/Karolina.pracuje.tworczo
    pozdrawiam :)

    bajjka

    OdpowiedzUsuń
  122. witaj, kolejny raz odwiedzam Twojego bloga i same cudeńka widzę!Ale prezenty rozdajesz! Z przyjemnością ustawiam się w kolejce :) mój emial:
    joa131@wp.pl
    pozdrawiam
    joa133

    OdpowiedzUsuń
  123. chętnych widze wielu :D
    no to i ja się dołączę;
    przejrzałam sobie Twojego bloga tak z grubsza i cieszę się, ze trafiłam tu dzięki cukierkom; teraz to będzie mój stały punkt :)
    info o candy u mnie na pasku bocznym;

    OdpowiedzUsuń
  124. Staję w kolejce
    www.mana-j.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  125. Ale się już tutaj tłok zrobił, a to mnie nie dziwi...takie słodkości na zimę, to i ja się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  126. O raju ale cudności:)Oj i skusiły i mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  127. i ja się tez ustawiam w kolejce po słodkości:) pozdrawiam kk

    OdpowiedzUsuń
  128. Chętnie przygarnę te cudeńka...
    Pozdrawiam, Ula:)
    mail:ula.truskawka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  129. takie słodkości to ja rozumiem :D

    informacja na blogu już jest :)

    OdpowiedzUsuń
  130. Ech marne szanse ale mimo to nie potrafię się oprzeć ^^

    OdpowiedzUsuń
  131. Przepięknie to wygląda :)Ja dopiero zaczynam :)

    OdpowiedzUsuń
  132. Długa ta kolejka, ale w tak fajnym towarzystwie chetnie postoję:-)

    OdpowiedzUsuń
  133. Cudne słodkości... Nie można się im oprzec :) I trzeba się ustawic do długaśnej kolejki :)

    http://www.radosnyczas.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  134. Kolejka już niezwykle długa ale cóż.. kto nie ryzykuje ten nie żyje:) Trudno się oprzeć...

    OdpowiedzUsuń
  135. a co tam - też przyłączę się do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  136. Przekonały mnie czekoladki, zgłaszam się:)

    http://www.zwyczajnieniestabilna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  137. Raz kozie śmierć :) i ja się ustawiam w kolejce po to cudowne blog candy :).

    aga_p2508@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  138. Wyśmienite candy! Osoba, która wygra, będzie naprawdę rozpieszczona. Ech... :-)
    aga
    http://www.skrawkiwolnegoczasu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  139. ustawiam sie grzecznie na szarym koncu

    OdpowiedzUsuń
  140. Sliczne słodkości :)
    i ja wezmę udział :)

    OdpowiedzUsuń
  141. I ja, I ja, też chcę spróbować :)
    http://naniepogode.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  142. Ja bardzo chętnie przygarnę komplet:)

    OdpowiedzUsuń
  143. Prawdziwe slodkosci ,te z "najwyzszej polki".Ustawiam sie w kolejce!!!!

    OdpowiedzUsuń
  144. I ja też stanę w kolejce po te cudne cukierasy!!
    lapinou@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  145. też się skuszę i ustawię w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  146. Ustawiam sie w dlugiej kolejce chetnych :-)

    OdpowiedzUsuń
  147. więc i ja stanę w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  148. Słodkie słodkości ;)
    Też jestem chętna.

    OdpowiedzUsuń
  149. I jeszcze ja:)
    http://kasmatka.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  150. Aż wstyd nie wziąć udziału w zabawie :)
    Pozdrawiam serdecznie
    Ania
    http://arizoona-hobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  151. Oj co za szalenstwo!!
    Ja sie dopisuje.

    OdpowiedzUsuń
  152. ale długa lista, a co tam i ja spróbuję swojego szczęścia :)

    OdpowiedzUsuń
  153. Takie cudowności że też chętnie stanę :)
    olenkaja.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  154. Grzechem byłoby nie spróbować szczęścia! Śliczności:)

    Pozdrawiam:)
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  155. Nie można przejść obok, takie słodkości tu u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  156. To i ja skuszę się na cukiereczki a nóż się uda:)

    OdpowiedzUsuń
  157. kolejki końca nie widać ....... ale cóż szczęście czasem lubi zaskakiwać :)

    OdpowiedzUsuń
  158. No proszę! Nawet w tak dłuuugaśnej kolejce można spotkać znajomych;) Nic dziwnego, skoro oferujesz takie pyszności:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  159. Ja też się dopisuję, bo aż ślinka cieknie na taki zestawik ;) :D

    OdpowiedzUsuń
  160. Tak tu słodko, że aż szok :) Więc i ja się skuszę.
    Pozdrawiam,
    http://kreatywnykacik.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  161. do szarego końca to chyba jeszcze daleko :P więc i ja staję

    OdpowiedzUsuń
  162. O rany! takiego dziurkacza jeszcze nie mam. Toteż bezwstydnie się ustawiam. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  163. Ja również chętnie sie przyłącze i przygarne te cuda jeśłi szczęście mi dopisze :D
    pingus1.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  164. ależ cudne słodkości
    grzechem chyba byłoby nie stanąć w kolejce do nich :)

    aankaf@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  165. Hej
    Więc i ja bym poprosiła o wpisanie mnie na liste marzących o słodkościach.

    Jako, że jestem bardzo początkującą scraperką bloga jeszcze nie posiadam i zostawiam adres mailowy

    ktosiulka@tlen.pl

    Pozdrawiam
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  166. Jaka szkoda, że nie mam bloga(bo właściwie jeszcze nie mam czym się chwalić, ale pracuje nad tym, hmmm może te śliczności mi pomogą w stworzeniu pierwszej godnej pokazania kolekcji:D).
    szkoda, że nie mam tego bloga, bo Twoje prezenciki trzeba pokazywać tak się pięknie prezentują:)

    Pozdrawiam cieplutko:)

    m-m221@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  167. Co tam dziurkacz MS ;),a tym bardziej czekoladki,wygrać te słodkości własnoręcznie ubrane przez Rudlis..mmmm, jasne że staję w tej przedługaśnej kolejce:)

    OdpowiedzUsuń
  168. jejku jakie cudowności:) zwłaszcza te kwiatki <3 długaśna ta kolejka, ustawie się gdzieś na końcu. niestety bloga jeszcze nie mam,bo dopiero zaczynam,dlatego też nie mam wyboru i muszę pozostawić po sobie tylko adres

    fot.karolinakrupa@gmail.com

    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  169. Ustawiam się w kolejce, bo cukeirki kuszące bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  170. O rany, ale długaśna ta kolejka. No cóż, zapału nie tracę.
    Rae, stoję za Tobą! :)

    OdpowiedzUsuń
  171. Jak pięknie się zapowiadają Twoje słodkości. Toffefee uwielbiam - więc będzie4 podwójna radość gdybym wygrała :D

    Pozdrawiam i zapraszam
    Fusiafscrapping

    OdpowiedzUsuń
  172. kolejka co prawda już długa ale i ja spróbuję.
    Może kiedyś się szczęście uśmiechnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  173. W takim licznym, miłym, gronie tęż wyprobuję szczęścia:)

    OdpowiedzUsuń
  174. Ustawiam się w kolejce po czekoladki :)

    OdpowiedzUsuń
  175. ja chce to!!!!

    http://samborka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  176. Cudne te słodkości.. ustawiam się w kolejce po nie :)
    Może kiedyś i do mnie uśmiechnie się szczęście :)

    OdpowiedzUsuń
  177. i ja się przyłączam!

    zdjęcie już wstawione, gdzie trzeba ;-)



    pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  178. Bardzo piękne candy! Dziękuję za możliwość uzyskania takiego piękna.
    Odniesienia w moim blogu po lewej stronie.
    http://aqvatali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  179. Z przyjemnością wezmę udział w zabawie
    www.bizugagipy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  180. Może los uśmiechnie się do mnie?? Cudownie tu u Ciebie .
    Moj adres to zbyti@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  181. Śliczności...więc z przyjemnością zamieszczę info o Twoim candy u siebie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  182. Śliczne Candy chętnie się przyłączę

    OdpowiedzUsuń
  183. przesłodkie candy :)laikowi takiemu jak ja z nieba spada, więc nie moge nie spróbować;]

    OdpowiedzUsuń
  184. Ustawiam się grzecznie za wszystkimi, bo przecież "zabawa tkwi w Toffifee!" :D

    OdpowiedzUsuń
  185. śliczności:) też się ustawiam do kolejki:) a ogłoszenie tu: http://wlodziowachatka.blogspot.com/2010/01/kolejne-candy.html

    OdpowiedzUsuń
  186. http://alexandra-mojepasje.blogspot.com/26 stycznia 2010 15:40

    Cudowne słodkości:)
    Jestem początkującą blogerką, ale ustawiam się w kolejce po słodkości:)
    Informacje o zamieszczeniu znajdują się tutaj: http://alexandra-mojepasje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  187. i'm sorry but i can't speak Polish, but i would like to paricipate!)
    here is the link to my blog: http://eugenitive.blogspot.com/2010/01/blog-post_1846.html

    OdpowiedzUsuń
  188. Też sobię postoję w tej kolejce :)
    Dla takiiich pyszności warto :)

    OdpowiedzUsuń
  189. I ja stanę w kolejce :)

    http://adzia1313.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  190. wonderful candy !!! thanks for the chance to win! Link in my sidebar and a follower

    OdpowiedzUsuń
  191. Bloga nie mam (jeszcze!) ale po takie cudeńka mogę stać w takiej długiej kolejce. Pozdrawiam.

    joangor@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  192. I ja sie ustawiam po slodkosci :)
    http://abraart.blogspot.com/2010/01/candy-u-rudlis.html

    OdpowiedzUsuń
  193. I ja przytuptam na koniec kolejki :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    ra-n-dy at wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  194. Wspaniały blog!! Oglądam i oglądam... Notatniki kulinarne są świetne - mi samej takie się marzą:)I takie warszaty scrapowe gdzieś w mojej okolicy by się przydały;)

    A tymczasm ustawiam się w tej dłuuugaśnej kolejce.

    Pozdrawiam serdecznie:)
    http://rosse5.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  195. Chętnie wezmę udział :)

    http://anek73.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  196. Widzę,że naprawdę dużo dziewczyn ma ochotę na te słodkości :) grzecznie ustawiam się w kolejce i zapraszam do mnie. http://na-wrzosowisku-dasia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!