sobota, 2 stycznia 2010

Z Nowym Rokiem dwa wpisy

do wędrujących albumów z edycji enczy.
Dwa tematy, bardzo odmienne, fajferkowy "M jak marzenie" i abaszkowy
"Bo we mnie jest seks".

No więc zacznę od seksu...trochę przewrotnie potraktowałam ten temat. W końcu seks to natura.







Jak widać wpis baaaardzo barwny :)


Fajferkowy temat bardziej mi bliski, bo każdy ma jakieś marzenia.
Wpis w kolorach brązów, beżu, zieleni








Kwiaty i ćwieki w większości zakupione w ulubionym sklepie scraperek czyli u Endiego:)

Skoro sobie trochę pomarzyłam to teraz czas wracać do pracy, tym bardziej że przerwa świąteczna kończy się już w poniedziałek ...

Pozdrawiam Was noworocznie:***

16 komentarzy:

  1. wszystkiegio najlepszego w nowym roku :D
    fajnie poradziłaś sobie z tematem erotycznym, rzeczywiście trochę przewrotnie, ale całośc naprawdę świetnie się broni - pomysłem i wykonaniem. Drugi wpis zdecydowanie bardziej w mojej stylistyce- super

    OdpowiedzUsuń
  2. No to pięknie rozpoczęłaś ten nowy rok. Jak taki początek to nie myślę nawet co będzie jak sie rozkręcisz ;)
    Wpisy wyszły super.
    Karola-2008

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpisy rewelacyjne, bardzo podobają mi się te kwiatuszki z dziurkacza:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pages delightful! The first such flower, bright, and the second - very sincere!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego NAJ w 2010 :-)!
    A oba wpisy jak zwykle świetne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno nie pisałam, ale oglądałam wszystko! Prace jak zawsze dopracowane, wiec jest co oglądać! Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  7. ach, jaki będe miała ślicznie rozmarzony wpis w albumie :) to zaszczyt być razem z Tobą w edycji :)
    a abaszkowy wpis też super wyszedł :) też się go boję, ale mam to szczęście że jestem ostatnia w kolejce do niego :)

    Pozdrawiam noworocznie! Wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  8. wpisy świetne, bardzo mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  9. mocne, gorące ściski noworoczne!!! obydwa wpisy bardzo cieszą oko, na pewno właścicielki albumów docenia - jaki i my :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo podoba mi się ten "kolorowy" wpis;-)
    pozdrawiam noworocznie z życzeniami dobrych dni

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne wpisy...i pęknie rozpoczęty nowy rok...dużo dobrych i pięknych chwil życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne wpisy !!!! ten drugi bardziej w moim klimacie ...pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne wpisy! Szczególnie ten drugi :) Fajne zdjęcie.
    Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ulalala :) Śietne te wpisy :)
    Oby dwa rewelacyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. łoo, bardzo twórczo w Nowym Roku. Wpisy romantyczne i rozważne (:
    Dziękuję za życzenia i Tobie również życzę wszystkiego co najlepsze w tym 2010! (:

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne, klimaty z drugiego wpisu bardziej mnie pociągają:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!