niedziela, 31 stycznia 2010

Winne pocięte czyli Mojo Monday and CardPatterns

Nowe papiery "Glass of wine" już wykorzystane w kartkach, ale przygotowane są też do wykonania albumu.
Świetnie są skomponowane kolorystycznie, z pewnością wiele pięknych prac dziewczyny wykonają przy ich użyciu.
To moje dwie karteczki na wyzwanie Mojo Monday 123







Drugie wyzwanie z blogu Cards Patterns Sketch 49- inne papiery też moje ulubione K & Company :)






Tyle na dzisiaj zrobiłam wyzwań karteczkowych.
Zapraszam na forum, gdzie piękną karteczkę do cardliftu pokazała bikeflower...już mam na nią pomysł :)

Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i przesyłam buziaki dla wszystkich pozostawiających miłe słowa:***

31 komentarzy:

  1. Gratuluję wyróżnienia, należało Ci się w 100%.
    A kartki piękne. Moja faworytka to okrągła. Cudna

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne Twoje karteczki, delikatne, romantyczne :-)
    Jeszcze nie doczytałam o żadnym wyróżnieniu, ale na pewno się Tobie należy, za owocną pracę twórczą :-) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojaa.. te z winnej kolekcji są przepiękne!!!

    A wyróżnienia jak najbardziej gratuluję! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne kartki Irenko! I gratulacje bo nie zdążyłam napisać wcześniej:)

    OdpowiedzUsuń
  5. o rany ale Ty Irenko śmigasz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dawno mnie tu nie było. Tyyyyyle pięknych rzeczy!:) Aż miło popatrzeć. A karteczki bardzo sympatyczne. Super kolory!:)

    I zapraszam do siebie na candy:)
    wendy.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo zgrabne połączenie winnych papierów :) i szalejesz z wyzwaniami szalejesz i dobrze!!

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne prace, zwłaszcza ta mapkowa, mapka taka mało romantyczna a kartka wprost przeciwnie

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja dostałam te papiery i padłam nieżywa na podłogę - zakochałam się!!! Są boskie, a karty w Twoim wykonaniu powalają! Czy te przejrzyste kropelki na pracach robisz Glossy Accents? Pozdrawiam!
    M.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dziękuję dziewczyny za miłe słowa:***

    JaMajka tak, używam do tego Glossy Accents :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepięknie Ci wychodzą te kropelki, tak wyglądają jak przezroczysty akryl. Moje są płaskie, albo wypukłe, ale pomarszczone :( Co robię źle? :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie się też czasami to zdarza, ale najpierw sobie robię kilka początkowych kropel na {brudnej} kartce, potem już tam gdzie mają być. Butelkę trzymam pod pewnym kątem, nie na wprost i kończę każdą kropelkę podnosząc butelkę lekko do góry. Trudno to wytłumaczyć, łatwiej pokazać. Mam nadzieję, że Ci pomogłam chociaż trochę ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gorgeous cards - all of them - thanks for playing at CP!

    OdpowiedzUsuń
  14. No ja próbowałam to samo robić z Perlen Pen, jak robię kropelki ciut większe i podnoszę końcówkę na końcu (mhihihi, co za konstrukcja gramatyczna!), to wychodzą ładniejsze. Ale z Glossy mi to nie wychodzi, bo jest rzadszy. Poćwiczę, kiedyś musi się udać! Dziękuję pięknie za pomoc :D!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej to wyzwanie Mojo Monday jak zrobione dla ciebie. Świetne kartki zrobiłaś.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczne kartki!!! wszystkie bez wyjątku :D
    pozdrawiam i życzę miłego popołudnia
    ula

    OdpowiedzUsuń
  17. Kartki są szałowe!
    A skrzydlata jest rewelacyjna!
    :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne prace! Cudownie podobierałaś dodatki do papierów, a papiery po Twojej obróbce dużo zyskały :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetne karteczki! z uskrzydlonych sercem cudna!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. to pierwsze prace z nowych papierów ktore mam okazję ogladac
    i cudne
    takie przepełnione miłością
    :)

    delikatne
    ale i soczyste

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne karteczki!!!!!
    z kolei ja jeszcze nie odważylam się pociąć glass of wine ... :) :)

    OdpowiedzUsuń
  22. piekne, eleganckie, fantastyczne jak zwykle:)

    OdpowiedzUsuń
  23. pięknie interpretujesz mapki!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. These are both very pretty cards! LOve all the pink and the flowers! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. swietne- jaaaak zwyyykle :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Gratuluję!!!
    Kartki jak zwykle śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja się podpiszę pod Natalką :)
    ależ ty kobito śmigasz :D
    :***

    OdpowiedzUsuń
  28. These are all beautiful!! I love all the pink you used.

    OdpowiedzUsuń
  29. Jak zobaczyłam te kartki nie mogłam się oprzeć i wykorzystałam też te mapki, po prostu siadłam przy biurku i wyciągnęłam cały majdan. Efekt na blogu. Postanowiłam aktywnie uczestniczyć w Mojo Monday. Dzięki wielkie!!!

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudnie! Przepiękne detale, dużo się dzieje na wszystkich kartkach, ale nie ma efektu przepełnienia. Dzięki wielkie za udział w wyzwaniu Card Patterns, zapraszamy ponownie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!