sobota, 30 stycznia 2010

To się pochwalę :)

Bo jest powód!
Biorę udział w różnych wyzwaniach najczęściej kartkowych na różnych, międzynarodowych blogach i właśnie niedawno moja kartka została wybrana do
SUPER SZÓSTKI!!! SUPER SIX !!! na CardPatterns Sketch 47.
O moim wyróżnieniu dowiedziałam się od Mirabeel:*



Dokładnie moją pracę można zobaczyć tu.
Miło mi, że moje kartki podobają się też innym :)

Przy okazji pochwalę się pięknym kompletem, który otrzymałam dzisiaj od Inki:* z Klonowej



Obrazek na ścianę do mojej pracowni i podkładka pod kubek.



I takie serduszko wykonane przez Inkę dostałam:*


Na sam koniec pokażę nowe papiery ze sklepu I LOWE SCRAP, które doręczyła mi poczta polska wczoraj i część z nich już pocięłam ;P





Pozdrawiam Was cieplutko i dziękuję za miłe słowa:***

20 komentarzy:

  1. Ogromne Gratulacje!!!!!!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja również gratuluję :) na swój kieliszek wina czekam i przebieram z niecierpliwością nóżkami! ;) na pewno wyczarujesz z nich piękne rzeczy!

    OdpowiedzUsuń
  3. no to gratulacje ;-)
    zazdroszczę odwagi

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję-tym bardziej serduszko ci się należało :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! Miło widzieć, jak Polki się wybijają w zagranicznym towarzystwie:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurczę, ale fajnie:) Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ojej, ogromnie Ci gratuluję!!!!i bardzo się cieszę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. aaaaaa, i życzę wielu kolejnych sukcesów:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję :) A na rezultaty pociętego wina czekam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. całkowicie zasłużone to wyróżnienie!:)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudne wzory mają te papiery. gdyby tylko były w kolorze oberżyny z kremowymi nadrukami, to najchętniej wytapetowałabym sobie nimi pokoj xD

    OdpowiedzUsuń
  12. GRATULACJE!!!
    kartka fantastyczna, delikatna i bardzo słodka :)
    pozdrawiam
    ula

    OdpowiedzUsuń
  13. Usciski i gratulacje!Całkowicie zasłużone wyróżnienie bo tworzysz wspaniałe prace!Podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. gratuluje :)
    piekne prace - zasłużone wyróznienie

    OdpowiedzUsuń
  15. gratulacje!!!

    a papierów zazdraszczam bo piękne są, a zestaw już nie do dostania niestety :(

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję dziewczyny - miło, że tu zaglądacie i zostawiacie ślad:*

    coco.nut mam nadzieję, że będzie dodruk!

    OdpowiedzUsuń
  17. gratulacje! pozdrawiam Izzy

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję!!!! i oczywiście dołączam do tych, co uważają, że zdecydowanie zasługujesz na takie wyróżnienie.

    OdpowiedzUsuń
  19. gratuluje!
    a papiery cudne..
    wlasnie tez czekam na listonosza :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!