niedziela, 17 stycznia 2010

Słodki scrap

Na grudniowym spotkaniu w Heliosie Lili obchodziła swoje urodzinki, ja wpadłam na spotkanie tylko na chwilkę... niestety bez prezentu :(
Postanowiłam zrobić mały drobiazg dla niej na styczniowe spotkanie.
A ponieważ jestem obecnie na etapie "przebierania" czekoladek wymyśliłam, by wykonać dla niej coś osobistego. Tak wpadłam na pomysł wykonania małego scrapa na pudełku Toffifee wraz z tagiem.
Fotki wcześniej przygotowałam (podebrałam z blogów dziewczyn:*) i powstało mi coś takiego:







Bardzo chciałam podziękować za miłe komentarze pod ostatnimi postami:***
Ślicznie dziękuję Ludkasz za wyróżnienie:*

Mam nadzieję, że już widziałyście zapowiedź nowych papierów I lowe scrap - w nowym zestawie Zussski już jestem zakochana {marzy}



Buziaki:*

13 komentarzy:

  1. Ale śliczne te ubranka dla czekoladek !

    OdpowiedzUsuń
  2. jeszcze raz dziękuję, jestem zachwycona twoim prezentem:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny pomysł i piękne wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny prezencik przygotowałaś,
    jeśli chodzi o wyróżnienie, to cała przyjemność po mojej stronie:)
    a papiery Zussski cudne, też bardzo mi się podobają, bardzo żałuję że inne jej serie nie będą dodrukowane:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Szalenie podobają mi się te Twoje opakowania na czekoladki :D
    A to jest bardzo pomysłowe z tymi tagami i zdjęciami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł i wspaniały prezent!

    OdpowiedzUsuń
  7. Opakowanie wspaniałe, taka drobna rzecz, a potrafi urozmaicić zwykłe czekoladki!!
    Pomyślałam sobie jednak, że np. papier do zrobienia tagu mógłby być w innym kolorze niż biały... Ale to tylko moje wrażenie, które nie zmienia faktu, że całość bardzo mi się podoba!

    A o papierach też marzę i śnię!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacyjny pomysł z tym scraoem na czekoladkach. Ty to masz pomysły. Gratuluję weny twórczej.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zachwycona pomysłem! I jeszcze w Twoim wykonaniu są boskie! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!