poniedziałek, 18 stycznia 2010

Odsłona

Zbindowany, ozdobiony wstążeczkami. Gotowy do prezentacji.
Przeprosiłam się nawet ze stempelkami Fancy Pants FRESH MOD, dawno już o nich zapomniałam. Duże motywy zostały zembossingowane, miejsce na zapiski to stempelki z użyciem tuszu distressowego.
Album składa się z sześciu białych kart tekturowych, na końcu miejsce na płytkę DVD ze zdjęciami.














Same widzicie, że moje albumy to clean & simple :) Ale takie właśnie dobrze mi się robi.
Oczywiście mistrzynią w wykonywaniu przecudnej urody albumów jest oczywiście Agnieszka - za każdym razem, gdy pokazuje swoje prace to jestem zachwycona!!!


I jeszcze cudny grubasek do przygarnięcia u Kasi :)




Pozdrawiam Was ciepło:***

22 komentarze:

  1. Piękny, delikatny i romantyczny album!

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zawsze very eleganckie!!
    gratuluję-random.org wylosował Twój numerek w moim candy:D

    OdpowiedzUsuń
  3. nie przepadam za pastelami, ale proste i subtelne rzeczy i owszem! bardzo sympatyczny albumik :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny album - elegancki i romantyczny!
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny spokojny i uroczy !!! Mnie czeka wykonanie pierwszego albumu dla nowego człona mojej rodziny tremę mam straszną!!!! Dziękuję za ciepłe słowa w komentarzach to dla mnie zasczyt ogromny . Pozdrawiam Ewa

    OdpowiedzUsuń
  6. Bosko wyszedł! (ja takich nie umiem :p). A Twój jest dopracowany w każdym calu i każdym kolorze! :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rudlis, album świetny i wydaje mi się, że nie ma co żałować, że papiery nie te, bo, no nie wiem, może nawet ładniejszy od poprzedniego. Na pewno nic stracił na urodzie, ze to nie Romanca ( jeżeli dobrze pamiętam nazwę tamtych papierów).
    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie album jest śliczny :) w cudnych kolorach, elegancki i schludny :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Album jest uroczy, elegancki, subtelny

    OdpowiedzUsuń
  10. Album piękny i delikatny, nic dodać, nic ująć :))

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie Ci wyszedł...Potrafisz zrobić coś nieudanego?????? Nie wierzę;)
    Gratuluję Ci talentu:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Prosty mówisz? Jak dla mnie ekstra!!! Fajne kolorki, fajne skomponowany album.

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczny, delikatny, romantyczny........ach:)
    pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję wygranej u Moligami!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne, uwielbiam prace z tuszami, a ta jest po prostu rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Widziałam na forum i zainteresowanie przywiodło mnie na Twojego bloga. Jestem zachwycona Twoimi albumami :)

    OdpowiedzUsuń
  17. betty_boop bardzo dziękuję za odwiedziny :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!