niedziela, 3 stycznia 2010

Miało być w stylu schabby chic

Jeszcze przed świętami na forum dałam propozycję wykonania cardliftu karteczki Silvii. Wszystkie dziewczyny zrobiły w terminie karteczki tylko oczywiście ja nie zdążyłam (ostatnio często mi się zdarza "niewyrabiać" za co bardzo przepraszam:*)
Liftowana karteczka jest tutaj, poniżej moja interpretacja wykonana dzisiaj.
Może jakaś odrobina schabby chic jest w tej kartce, same oceńcie:





Tą kartką sezon dla kochanych i zakochanych u mnie rozpoczęty :)
Życzę Wam z tej okazji dużo ciepła w sercu mimo tej zimy za oknem:*

11 komentarzy:

  1. Piękna i romantyczna!
    Wszystkiego Naj! w Nowym Roku!
    :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy wpis-seks, drugi serduszka-miłość.
    Następny ...?

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo romantyczna .....ja uwielbiam prace Silvii bardzo udany Twój lift

    OdpowiedzUsuń
  4. niezły lift a i dobrze, że o Walentynkach przypominasz, wszak to już tuż tuż:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna, dopracowana kartka, a to najważniejsze:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna, klimatyczna, pełna uroku kartka:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładny lift i cieplutka kolorystyka

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna , delikatna i w ślicznej kolorystyce.
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie się prezentuje...urocza jest!

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo udany lift i piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna !! nawet bardziej mi się podoba od tej wzorcowej :) te bordowe delikatne kwiatuszki dodają takiej lekkości.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!