środa, 27 stycznia 2010

Kolejny album

prawie na wykończeniu. Dzisiaj okładkę kleiłam, dodałam papierowe kwiaty, sznurek, perełki, kilka kropel Accents Glossy i czekam, aż wszystko wyschnie.
Potem bindowanie, dodanie wstążeczek i będzie gotowe.
Całość w kolorze ecru i bordowego.
A to jego namiastka:







Wstawię całość gdy tylko zrobię fotki w normalnym świetle ;)

A wracając do CANDY to jestem pod wrażeniem tylu chętnych, nie spodziewałam się takiego zainteresowania...więc dodam jeszcze jakiś drobiazg (oczywiście zrobiony własnoręcznie)

12 komentarzy:

  1. no no nieźle śmigasz z tymi albumami ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. namiastka daje powody, by sądzić, że cały album będzie bardzo elegancki i stylowy. Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zestaw kolorków.Pozdrawiam Izzy

    OdpowiedzUsuń
  4. No jak to, kobitki łakome są na słodycze ;) Jeszcze tak ładnie zapakowane. Ale rzeczywiście odzew ogromny!! :) Będziesz miała nie lada zadani z losowaniem :D

    A poza tym, to piękności robisz!! Czy na tym lisciku przy 2 i 4 kartce, to jest pieczątka?? Śliczny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję dziewczyny :***

    Rossali tak pieczątka to jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny!!! Urzekające detale!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. aj te ornamenty..tworzą swietny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  8. zakochałam się w tym serduszkowym albumie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny album i elegancki zestaw kolorów :) Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to ja już nie mogę się doczekac, kiedy zobacze cały ten piekny album.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!