piątek, 15 stycznia 2010

Dwa serca

Tak nazwałam album - wykonany z resztek papieru Romanca.
Sześć kart ozdobionych papierem, kwiatami, koronką, sznurkiem, perełkami i różnymi stempelkami. Tym razem bez embossingu.
Zastanawiam się czy dołożyć wstążeczki na spiralny grzbiet...
co Wy na to?



Jest dużo miejsca do zapisania ważnych informacji:



Tagi, które chowamy za miejsce na zdjęcia są ozdobione z dwóch stron stempelkami:



A tu miejsce na wklejenie zdjęć - wymiar 9x13







I widok z góry:



Dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze:***
Teraz czas przygotować się do jutrzejszego spotkania scrapowe w Heliosie...już nie mogę się doczekać ;)

21 komentarzy:

  1. Piękny! Siedzę i podziwiam. Fajne są schowki z tagami i początki stron odcięte ślicznymi serduszkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. o rety! jaki on śliczny!!! a te serduszka na drugim zdjęciu... powaliły mnie! pięknie dopasowałaś wszystkie stemplowania!

    OdpowiedzUsuń
  3. fabulous creation :-) The papers and emmbellies you used are perfect ! :-) Gorgeous album and the tags are lovely too ! :-)

    Thanks for joining the Simon Says Stamp Challenge and DT call :-)

    Luv
    Lols x x

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudny wyszedł, taki dopieszczony...
    Te wstążeczki chyba pasują do tego klimatu, daj. :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Slicznie Ci wyszedl. Mysle, ze delikatne wstazeczki pasowalyby...

    OdpowiedzUsuń
  6. ja pewnie dołożyłabym wstążeczki, śliczny wyszedł Ci ten album :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uau, wyszedł świetny! Bardzo elegancki, a przy tym bardzo ciepły :)
    Tak myślę, i chyba dołożyłabym na spiralce jakąś jasną/kremową koronkę lub wstążeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekny albumik, swietne rzeczy robisz z resztek :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny! wstążeczki koniecznie - będą w klimacie

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny jest i taki romantyczny!Podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. strasznie ładny ten resztkowy album ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja ogólnie jestem wszystkim zachwycona. A te wstązki takie w pastelach bym dodała.
    Pewnie w przyszlym tygodniu przyjdzie do mnie przesyłka z notesem na przepisy który zamówiłam na Brocante- już nie mogę się doczekać momentu kiedy zobaczę go na żywo.
    Pozdrawiam
    Kasia

    OdpowiedzUsuń
  13. o nie!!!
    nie ma mojego komenta??:/
    no dobra napisze jeszcze raz:)
    album jest piękny i nie chce mi się wierzyć, że z resztek:))
    no a sprężynki możesz też ozdobić myslę, że będzie fajnie wyglądać

    OdpowiedzUsuń
  14. Zielonooka:* Twój komentarz znalazłam się pod poprzednim postem;)

    Dziękuję Wam za miłe słowa i album już ma swoje wstążeczki:*

    OdpowiedzUsuń
  15. ojej, tyle cudeniek ostatnio robisz, że az dech zapiera!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiękny i bardzo bardzo romantyczny !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!