niedziela, 27 grudnia 2009

Zbliża się Nowy Rok

Dlatego najwyższy czas przygotować kalendarzyk. Taki, który zmieści się w torebce lub męskiej saszetce. Powinien mieć miejsce do wpisania ważnych dat, adresy i telefony najbliższych i znajomych. Dobrze jeśli zawiera kilka istotnych informacji np. numery kierunkowe, strefy czasowe, skrócony kalendarz na 2011.

Przygotowałam dwa przed świętami, ale nie zdążyłam je pokazać więc czynię to teraz. Oba mają te same wymiary 10x17 cm.



Męski kalendarzyk zawiera ćwiek od Endiego ;)




Damski ozdobiony metalową ramką - zakupioną
również w sklepie scrap com pl ;)



Dla zabezpieczenia ozdób przez ew. uszkodzeniem, gdy będzie zamieszkiwać w damskiej torebce kalendarzyk otrzymał dodatkową okładkę z mlecznej folii.




Chciałam jeszcze na koniec bardzo podziękować za życzenia świąteczne i noworoczne - wielka buźka i uściski dla Was :***

10 komentarzy:

  1. Wspaniałe, nastrojowe klimaty! Pięknie wyszły obydwa kalendarze :-) Pozdrawiam cieplutko :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Męski mi się szalenie podoba, ta kratka jest wspaniała!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne obydwa, chociaż zupełnie inne. A pomysł z folią wyśmienity :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piekne, bardzo subtelne, mleczna okładka ochronna to świetny pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne kalendarzyki, właśnie też przerabiam ten temat:) Mnie też podoba się pomysł z folia ochronną...

    OdpowiedzUsuń
  6. notatniki to jest to )))) Męski baardzo mi się podoba. W ogóle wszystkie są takie,że chciałoby się nimi obdarowywać wszystkich. Gratuluję pomysłu i wykonania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne kalendarze!!! Mnie zachwyca nieco bardziej ten drugi, w niebiańskich błękitach

    OdpowiedzUsuń
  8. kalendarz jest obłędny!
    mleczna okładka ochroni go bo przecież w kobicej torebce wiele dziwnych przedmiotów czycha ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!