poniedziałek, 21 grudnia 2009

W czasie przerwy

w przedświątecznych porządkach zrobiłam w ubiegłym tygodniu dwa notatniki kulinarne.
Oba wykonane podobnie chociaż w innych kolorach.

Ten cieszy już oko nowej właścicielki. Znajdą się w nim tylko przepisy na ciastka, ciasta i inne słodkie potrawy.





Drugi w zielonych kolorach z dużą ilością kropelek wykonanych Glossy accents.





Jednym z najważniejszych elementów dekoracyjnych w tych notatnikach są ćwieki kupione gdzie? ...oczywiście w sklepie.scrap.com.pl :)

Pozdrawiam Was serdecznie, idę szykować się na jutrzejszą wigilię z moją klasą :)
Buziaki:*

17 komentarzy:

  1. Piękne !!! ... napewno łaścicielki szaleją z raadości ..aż szkoda ich niszczyć zapisakmi ;PPPP

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne, takie ..doskonałe;)

    OdpowiedzUsuń
  3. A mnie w pierwszym zauroczył papier :)
    Pokoju na ten czas ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne są
    mam plan mamie takie sprezentować na urodziny tylko się zastanawiam jak go funkcjonalnie zamykać w sensie spięcia żeby dało się np dokładać kartki
    a bindownicy chwilowo jeszcze nie mam
    ale te Twoje są śliczne

    te malutkie kropeczki przeźroczyste w tym niebieskim nad napisem Notatnik to akrylowe krople? czy coś innego.
    słabo się jeszcze znam an tym :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Calista do spięcie proponuję kółka, kartki można dokładać w nieskończoność, a te kropelki to są zrobione właśnie Glossy accents (daje efekt kropelek deszczu, dobry również jako klej)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne notatniki i piękny papier, zwłaszcza w tym pierwszym.
    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. oh wow these notebooks are amazing...so beautiful...Have a wonderful Christmas and thank you for taking the time to visit my blog
    Mina xxx

    OdpowiedzUsuń
  8. rany, cudne!!!!!och, obydwa!!!
    zazdroszczę właścicielkom:)

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczne cudeńka. I też jak widzę masz "chopla" na puncie ćwieków od Endiego, pocieszam się, że nie tylko ja :D

    OdpowiedzUsuń
  10. piekne naj to nr 1 jak dla mnie:)
    ale musze powiedziec, ze corcia tez cudenka sliczne robi:))
    ma talent:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeczytaj caly blog, calkiem dobry

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe notatniki! Może i ja kiedyś nauczę się takie robić :) A wigilia z klasą na pewno będzie udana! :]

    OdpowiedzUsuń
  13. aleee ładne!!!! nawet nie umiem zdecydować, który bardziej mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń
  14. cuuudne!!! szkoda, że ja nie piekę, bo zrobiłabym sobie podobne :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne notatniki, doprawdy ciężko byłoby się zdecydować na jeden z nich. ((:

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!