wtorek, 29 grudnia 2009

To poleciały

kartki z życzeniami noworocznymi. Spakowane w koperty, zaadresowane już są na poczcie.
Wczoraj zrobiłam kolejną seryjną produkcję (przedostatnia w tym roku).
Wyszło mi 20 sztuk, ale i tak już wiem, że dorobić muszę jeszcze tylko 5 kartek i będzie ok :)
No więc aby Was nie zanudzać pokazuję moje minimalistyczne prace.






Tu kilka trochę bardziej wypasionych ;P







Zamiast szczegółów wrzucam tylko fotkę całości:



Papiery różne z różnych źródeł, niektóre kwiatki i ćwieki ze sklepu scrap com pl, papier Wintażowy, wstążeczki,koraliki, guzik ze sklepu I lowe scrap, pozostałe kwiaty, dziurkacze z ebayu.

Dziękuję za uwagę, przesyłam ciepłe pozdrowienia i zmykam leniuchować ;)

17 komentarzy:

  1. wow - świetne te kartki!!
    minimalistyczne mnie urzekły! uważam że nie ma w nich nic minimalistycznego, bo Twoje złote rączki potrafią z minimum zrobić cudo :-)!

    OdpowiedzUsuń
  2. As always, beautiful art work....
    Happy New Year!

    OdpowiedzUsuń
  3. Alllle produkcja !!!!!
    Na pierwszych widzę ładny brzegowy dziurkacz :) poszedł w ruch ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Czy one są takie minimalistyczne to ja bym dyskutowała:)Niezła produkcja... I fajny pomysł szczególnie, jeśli nie zdążyło się ze świątecznymi kartkami...:)

    OdpowiedzUsuń
  5. łał )))))))
    Produkcja potężna i bardzo przyjemna w swej wymowie i życzeniach. I moje kolorki , zwłaszcza te zielenie i brązy. Irenko ... może Ty w ogóle nie powinnaś chodzić spać? ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli te karteczki są minimalistyczne, to ja chcę od dzisiaj też robić same takie minimalistyczne kartki, bo są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  7. ach! wszystkie wersje w złamanych zieleniach są fascynujące

    OdpowiedzUsuń
  8. Ożesz kurcze jakie piękneeeeeeeeeeeeeee!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. nieważne czy mininmalistyczne czy wypasione wszy stkie są piękne i delikatne . Szczęśliwego Nowego Roku!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. ależ cudne kartki! dodałam Cię do linków, z wielką chęcią tu wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne kartki, piękne papiery, cudne kolory! No i te kwiatki perfekcyjnie dobrane kolorami. Nigdy nie miałam takiej kolekcji kwiatków, żeby móc tak dopasować kolorystycznie do reszty. Podziwiam, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. I like your flower cards...they are beautful!

    Hugs,Willy

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie tworzysz,bardzo mi się podobają Twoje prace,mogę czasem coś odgapić?
    no a te dziurkacze...ech...

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję dziewczyny za miłe słowa:*

    Pagata - oczywiście :)

    OdpowiedzUsuń
  15. podziwiam pracowitość! kartki prezentują się rewelacyjnie... i jeszcze te cudowne kolory, super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!