czwartek, 24 grudnia 2009

To dla Was - Happy Holiday

te życzenia.
Wiem, że niektóre moje kartki jeszcze nie dotarły do adresatów, że nie do wszystkich z Was mogłam wysłać. Dlatego też przygotowałam kartkę z życzeniami dla każdej osoby, która mnie odwiedza, czyta moje posty, czasami komentuje - dziękuję Wam serdecznie.

Tak wygląda strona główna:





Mikołajkowy stempelek wpasował mi też do wyzwania 46 na blogu
"Polki scrapują" moje wyobrażenie o Św. Mikołaju związane jest z tym, iż jest dobrym, miłym starszym panem z pewnością lubianym przez wszystkie dzieci :)

A tak wygląda środek Waszej karteczki i życzenia:





Ściskam Was mocno:***

12 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji Świąt! Wielu miłych i wzruszających chwil z najbliższymi!
    Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne!
    Zdrowych, radosnych i cudownych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla Ciebie też Najpiękniejszych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niech ten czas będzie błogosławionym czasem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rudlis, wszystkiego dobrego, zdrowych i spokojnych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  6. dziękuję za piękną kartkę i Wesołych Świąt, spokojnych i radosnych :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna kartka! Wesołych Świąt i do zobaczenia na kolejnych warsztatach :)pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Bożego pokoju na najbliższe dni i dni Nowego Roku 2010

    OdpowiedzUsuń
  9. Święta już prawie minęły, ale życzę by wspomnienia po nich pozostały z Tobą na długo!!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!