wtorek, 15 grudnia 2009

Tak kręcą moje dzieci

szkolne nie prywatne :)
Podczas lekcji techniki (w ramach odreagowania i relaksu) z uczniami klas trzecich gimnazjum wprowadziłam technikę quilling. Należało zaopatrzyć się w wykałaczki, papier biały ksero, dobry klej (w tym wypadku niezastąpiony był magic).
Papier pocięliśmy na ręcznej niszczarce do papieru w paseczki o szerokości 3mm i powstały takie śnieżynki.









Wszystkie gwiazdki są przestrzenne, czyli z powodzeniem można je zawiesić na choinkę lub w oknie.
Oto kilka wybranych:








Jestem z nich dumna :)))
A to moje niewielkie umiejętności w kręceniu, same przyznacie, że muszę się jeszcze duuuużo nauczyć ;)


Dawno nie kręciłam.

Pozdrawiam Was cieplutko w ten mroźny dzień:*

17 komentarzy:

  1. Fantastyczna robota, świetne ozdoby wyszły. Piekności, az mnie korci, żeby spróbować, tylko to cięcie paseczków mnie przeraża, bo niszczarki nie mam:-) A Twoje- jak dla mnie profeska;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale zdolne dzieci !!!! a ich Pani również baaardzo utalentowana....

    OdpowiedzUsuń
  3. ale dzieciaki się świetnie spisały :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Takimi uczniami trzeba się chwalić:) Śnieżki wyszły ślicznie:)
    Twoja prace są naprawdę ładne nie wiem co Ty od nich chcesz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Z daleka wyglądają jak frywolitki :)
    to całkiem dobrze nakręciliście ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z daleka wyglądają jak frywolitki :)
    to całkiem dobrze nakręciliście ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow! Cudne te śnieżynki - zdolne masz te dzieciaki pod opieką :)

    A kolczyki papierowe mnie zachwyciły! Nie myślałam ,że tak można quilling wykorzystać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowite, te dzieci są bardziej uzdolnione niż ja;)
    Mnie też zachwyciły kolczyki papierowe!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śnieżynki przecudne - że też na to nie wpadłam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ja w sumie gimnazjum nie kończyłam (za moich czasów nie było jeszcze ;)), to może sie do twojego zapiszę i mnie nauczysz... przepięknie wyglądają!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. Podziwiam nie tylko śliczne śnieżynki, ale przede wszystkim fakt, że potrafiłaś skłonić do wysiłku dzieci gimnazjalne :-DDD

    A Ty też nie bądź taka skromna - w życiu nie widziałam quillingowych kolczyków!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. No szczęka opada :) Cudne śnieżynki - gratulacje dla zdolnej młodzieży :) I oczywiście dla ich Nauczycielki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. te kolczyki, ah! muszę spróbować. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudne , cudne, genialne gwiazdki!
    ah- te dzisiaejsz edzieci takie zdolniachy no!
    :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za poświęconą chwilę, za dobre słowo:*
Thanks so much for stopping by! Have a wonderful day!